سامسونگ طراحی جدید برای سری گلکسی اس 22 به کار می گیرد

سامسونگ طراحی جدید برای سری گلکسی اس 22 به کار می گیرد

اگرچه تا رونمایی سری گلکسی اس 22 فاصله چندین ماهه داریم، اما از ماه های گذشته شایعاتی پیرامون نسل بعدی پرچمداران سامسونگ منتشر شده و حال Ice Universe یکی از آشکارسازان صنعت اطلاعات تازه ای ارائه داد.

این کاربر توییتر که در افشا اطلاعات گوشی های هوشمند آینده شهرت دارد، در گزارش جدید فاش کرده که سری گلکسی اس 22 سامسونگ با سبک طراحی جدید همراه هستند و قرار نیست طراحی کلیشه ای سری قبل را مشاهده کنیم.

گفته شده گلکسی اس 22 اولترا دارای نسبت تصویر 19.3:9 خواهد بود و نسبت صفحه نمایش به بدنه نیز بیشتر خواهد شد. گفته شده طراحی جدید به صورتی خواهد بود که نظر هر فردی را به خود جلب خواهد کرد. شاید Ice Universe اطلاعاتی درباره طراحی فاش کرده اما خبری از تصویر جدید نیست. تاکنون رندرهای مختلفی پیرامون سری گلکسی اس 22 منتشر شده اما نمی توان هیچ یک را رسمی و دقیق دانست.

برخی مشخصات سخت افزاری هم فاش شده که از جمله باید به پردازنده اگزینوس 2200 مجهز به گرافیک RDNA2 شرکت AMD یا اسنپدراگون 898 اشاره کرد. در نسخه استاندارد و پلاس دوربین سه گانه خواهد بود که حسگر اصلی آنها را یک دوربین 50 مگاپیکسلی تشکیل می دهد. دوربین های مورد اشاره زوم اپتیکال 3 برابری خواهد داشت و سامسونگ به دنبال دوربین اولتراواید و تله فوتو در این مدل ها است.

دوربین اصلی نسخه اولترا 108 مگاپیکسلی خواهد بود و به نظر نمی رسد سامسونگ برنامه ای برای افزودن یک دوربین 200 مگاپیکسلی داشته باشد. طبق گزارش قبل گلکسی اس 22 دارای باتری 3700 میلی آمپرساعتی با ابعادی کوچکتر از آیفون 13 خواهد بود. این طور که به نظر می رسد سامسونگ گلکسی اس 22 استاندارد را به عنوان پرچمداری کوچک با نمایشگر 6.05 اینچی عرضه خواهد کرد.

در آخرین جزئیات آمده که قرار نیست دوربین سلفی زیر نمایشگر را برای سری گلکسی اس 22 انتظار داشت. به هر حال باید منتظر ماند تا در اوایل سال 2022 چنین مدلی را شاهد باشیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بررسی تخصصی گوشی Galaxy S6 Edge Plus

نظرات در مورد : سامسونگ طراحی جدید برای سری گلکسی اس 22 به کار می گیرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *