سامسونگ به پشتیبانی از سری گلکسی اس 8 پایان داد

سامسونگ به پشتیبانی از سری گلکسی اس 8 پایان داد

نخستین بار در سال 2017 بود که سری گلکسی اس 8 معرفی و عرضه شدند. اسمارتفون‌هایی که مشخصات کلیدی پرچمدار داشتند و برند کره ای سامسونگ نیز آنها را روانه بازار کرده است.

سامسونگ به روزرسانی های امنیتی گلکسی S8 و S8 + را وصل کرده است. این دستگاه ها در سال 2017 معرفی شدند و این نشانگر آغاز گوشی های هوشمند با حاشیه های باریک است. آنها از چهار سال به روزرسانی امنیتی اندروید لذت برده بودند ، اگرچه اکنون به پایان رسیده است.

سامسونگ در صفحه به روزرسانی های امنیتی خود (از طریق 9to5Google) ، دو گوشی پرچمدار را از لیست گوشی هایی که پشتیبانی می شوند حذف کرده است. اگر قصد دارید Galaxy S8 خود را حفظ کنید ، باید با نسخه فعلی نرم افزار که رو به جلو است روبرو شوید ، بدون اینکه این نسخه دیگر هیچگونه اصلاح یا به روزرسانی را دریافت نخواهد کرد.

گلکسی اس 8 سامسونگ به پایان خط رسید

در حالی که به روزرسانی های امنیتی تلفن های قدیمی به پایان رسیده است ، لازم به ذکر است که Galaxy S8 و S8 + پشتیبانی بیشتری را برای مدت طولانی تری نسبت به تلفن های Pixel گوگل دریافت می کنند. سامسونگ موفق شد در بازی خود گوگل را شکست دهد وقتی که در ماه فوریه اعلام کرد چهار سال به روزرسانی امنیتی را برای دستگاه های Galaxy ارائه می دهد. در مقابل ، دستگاه های Pixel فقط تا سه سال امنیت و به روزرسانی ویژگی دریافت می کنند.

مانند اکثر پرچمداران سامسونگ، سری Galaxy S8 قبل از انتقال به برنامه سه ماهه در اوایل سال گذشته ، دو به روزرسانی عمده سیستم عامل و حداکثر سه سال به روزرسانی امنیتی ماهانه دریافت کرد. قابل توجه است که Galaxy S8 Active و S8 Lite به ترتیب تحت برنامه های سه ماهه و دو ساله هنوز به روزرسانی های امنیتی را دریافت می کنند، زیرا چند ماه پس از راه اندازی تلفن های Galaxy S8 ، این گوشی ها به بازار عرضه شدند.

پیش بینی می شود در سال آینده نیز سری گلکسی اس 9 در این دسته گوشی ها جای گیرند و سامسونگ به پشتیبانی از آنها در کنار گلکسی نوت 8 پایان دهد.

بیشتر بخوانید  ورود رسمی گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به ایران

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سامسونگ به پشتیبانی از سری گلکسی اس 8 پایان داد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *