سامسونگ به دنبال عرضه گوشی هوشمند با پنج دوربین عقب

سامسونگ

شرکت سامسونگ در نظر دارد بزودی گوشی هوشمند گلکسی A72 را به عنوان دیوایس میان رده با 5 دوربین در عقب معرفی کند. این اسمارتفون که جانشینی برای گلکسی ای 71 سال جاری محسوب می شود، دارای حسگر دوربین حفره ای در روی نمایشگر است. طبق شایعات دوربین 5 گانه عقب شامل حسگر 64 مگاپیکسلی اصلی، حسگر 12 مگاپیکسلی اولتراواید، حسگر 8 مگاپیکسلی تله فوتو، حسگر ماکرو 5 مگاپیکسلی و حسگر سنجش عمق 5 مگاپیکسلی می شود.

در بخش دوربین سلفی نیز یک حسگر 32 مگاپیکسلی مشابه مدل سال جاری در نظر گرفته شده است. جزئیات بیشتری از محصول آینده سامسونگ در دست نیست و نمی دانیم در چه زمانی باید شاهد معرفی گلکسی A72 باشیم. این اولین اسمارتفونی خواهد بود که در عقب 5 دوربین برای آن در نظر گرفته می شود. سری گلکسی A همیشه گوشی های هوشمند محبوبی از برند سامسونگ هستند و طی سال های گذشته شرکت کره ای سعی داشته تحولی در این سری به وجود آورد. از این رو طراحی و مشخصات سخت افزاری بهتری برای آنها تدارک دیده است.

حتی شاهد افزوده شدن چند مدل جدید به این خانواده رده میانی هستیم. در حالی که پیش بینی می شد یک پرچمدار سامسونگ چنین قابلیتی را دارا باشد، اما به نظر رسیده شرکت موردبحث تصمیم گرفته به یک گوشی میان رده روی آورد و پرچمداران را با ویژگی های بهتر و دیگری همراه سازد. اطلاعات بیشتری از گلکسی ای 72 در دست نیست. انتظار داریم از پردازنده اگزینوس یا اسنپدراگون، حافظه رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، باتری 5000 میلی آمپرساعتی و سیستم عامل اندروید 11 بهره ببرد.

جزئیات شدیدا کم است و نمی توان به شایعات بی اساس هم اشاره داشت. پیش بینی شده جزئیات تکمیلی در آینده نزدیک آشکار شود و سامسونگ در نظر داشته یک محصول قابل توجه از سری گلکسی A راهی بازار کند. احتمالا مدل های جدید دیگری هم از این سری در دست ساخت هستند که ویژگی های جالب توجهی دارند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افشا جزئیات کلیدی گوشی سامسونگ Galaxy F54 5G

نظرات در مورد : سامسونگ به دنبال عرضه گوشی هوشمند با پنج دوربین عقب

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *