سامسونگ بهتر است یا اچ تی سی؟

اچ تی سی و سامسونگ

مقایسه سامسونگ و اچ تی سی : گوشی های تلفن همراه جز مواردی هستند که این روزها مورد استفاده بیشتر مردم قرار گرفته اند و می توانند بسیاری از کارهای آنها را راه بیاندازند. برندهای متنوعی وجود دارد که گوشی های همراه را تولید می کنند شامل اپل ، سامسونگ ، سونی ، اچ تی سی و ….

اما شاید برایتان سوال باشد که گوشی های سامسونگ بهتر هستند یا اچ تی سی ؟ در درجه اول باید گفت سلیقه افراد با یکدیگر متفاوت است و هر کسی می تواند در این مورد نظری متفاوت داشته باشد.

در اینجا مقایسه ی را بین گوشیهای  Samsung Galaxy S8 و +Samsung Galaxy S8 و HTC U 11 انجام داده ایم تا بتوانیم راحت تر تصمیم بگیریم.

اندازه و وزن : از نظر اندازه  و وزن پرچم دار شرکت تایوانی  چیزی بین دو گوشی سامسونگ می باشد.

جنس بدنه :  هر دو کمپانی برای ساخت از جنس گلس آلومینیوم استفاده کرده اند.

رنگ بندی : خوشبختانه هر دو کمپانی سعی کرده اند گوشی های را با رنگ بندی متفاوت تولید کنند تا کاربران بتوانند با سلیقه ی خود رنگ مورد نظرشان را انتخاب نمایند.

اندازه صفحه نمایش:  برند سامسونگ بیشتر از اچ تی سی سعی کرده تا از فضای جلویی استفاده نماید و نوع صفحه نمایش در سامسونگ AMOLED  و در اچ تی سی IPS می باشد.

صفحه نمایش HDR : با اینکه اچ تی سی دارای کیفیت صفحه نمایش عالی در این مدل می باشد ولی محصولات سامسونگ به دلیل اینکه توانسته اند تا گواهی  “Mobile HDR Premium” از “UHD Alliance” را دریافت کنند مورد توجه بسیاری از مختصصان واقع شده اند و در گوشی های سامسونگ نام برده میزان کیفیت و دقت در محتوای اچ دی ار بالاتر است. لازم است بدانید صفحه نمایش خمیده در اچ تی سی مدل یو 11 وجود ندارد ولی سامسونگ در این دو گوشی خود به خوبی این موضوع را رعایت نموده است.

لبه های حساس به فشار :  اچ تی سی با معرفی گوشی خود سیستم تعاملی اج سنس را نیز معرفی کرده است که کاربران می توانند به وسیله ی آن با فشردن لبه های گوشی دستورات مختلفی را اجرا کنند با اینکه سامسونگ از قسمت خمیده گوشی خود نهایت استفاده را کرده ولی مقابل این گوشی اچ تی سی در برابر فشار حساس نیست.

بیشتر بخوانید  پشتیبانی نرم افزاری از سری گلکسی اس 10 تمام شد

دوربین : از نظر دوربین که فعلا خبری از دوربین دوگانه در هر دو برند نیست ولی اچ تی سی در دوربین دوم خود میزان دقت و وضوح بیشتری داشته است.

سامسونگ و اچ تی سی

قیمت سامسونگ و اچ تی سی

قیمت یکی از مهم ترین دلیل های است که مشتریان عزیز به آن توجه می کنند.در این قسمت همه چیز به کاربران عزیز بستگی دارد که کدام را انتخاب کنند اگر از افرادی هستید که تکنولوژی  صوتی های فای و کیفیت صدای بالا را می پسندید برند اچ تی سی را انتخاب کنید ولی اگر نمایشگر با کیفیت و کم حاشیه می خواهید سامسونگ برای شما بهتر است.

نظر شما در مورد گوشی های سامسونگ و اچ تی سی چیست ؟

در صورتی که می خواهید روزانه از جدیدترین اخبار تکنولوژی آگاهی داشته باشید با زوم تک همراه باشید.

4.7/5 - (17 امتیاز)

نظرات در مورد : سامسونگ بهتر است یا اچ تی سی؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *