سامسونگ از تبلت 12 اینچی Galaxy Tab S7 FE رونمایی کرد

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از تبلت های خود را معرفی و عرضه می کند. در این بین باید به مدل پرشایعه Galaxy Tab S7 FE اشاره کرد که تاکنون اطلاعات زیادی از آن به دست آمد. درنهایت به تازگی این تبلت نسبتا میان رده را رونمایی کرده که از مشخصات کلیدی قابل توجهی برخوردار است.

سامسونگ Galaxy Tab S7 FE را معرفی کرد. از ویژگی های آن یک پایان فلزی و ضخامت 6.3 میلی متر است. همراه با یک صفحه کلید جلد کتاب ، جلد کتاب و قلم S Pen در جعبه موجود است. این در چهار رنگ مختلف موجود است که شامل صورتی ، سبز، نقره ای مشکی ، و مشکی است.

وقتی صحبت از مشخصات آن می شود ، وزن این تبلت 608 گرم و نمایشگر 12.4 اینچی است. با این حال ، وزن آن بسته به شرکت حمل و نقل و بازار می تواند متفاوت باشد. این گوشی دارای یک دوربین عقب با فوکوس خودکار 8 مگاپیکسلی و یک دوربین جلو با 5 مگاپیکسل است. این دستگاه از یک باتری قدرتمند 10،090mAh با پشتیبانی 45 وات از شارژ سریع پشتیبانی می کند. همچنین از اسپیکرهای استریو دوتایی استفاده شده که از Dolby Atmos با فناوری AKG استفاده می کنند.

این تبلت توسط پردازنده هشت هسته ای همراه با 4 گیگابایت RAM با حافظه داخلی 64 گیگابایت یا 6 گیگابایت RAM با حافظه داخلی 128 گیگابایت تغذیه می شود که از طریق کارت microSD تا 1 ترابایت قابل ارتقا است. با این وجود ، فضای ذخیره سازی آن نیز بسته به شرکت مخابراتی ، رنگ ، مدل یا کشور متفاوت است.

در دسترس بودن مدل LTE / 5G آن نیز از نظر شرکت مخابراتی و کشور متفاوت است. همچنین در مدل فقط Wi-Fi موجود است. در انگلستان ، این محصول در تاریخ 18 ژوئن عرضه می شود و قیمت این تبلت بسته به انتخاب مدل های 128 گیگابایتی یا 64 گیگابایتی شما 629 یا 589 پوند است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری جدید تبلت های سامسونگ

نظرات در مورد : سامسونگ از تبلت 12 اینچی Galaxy Tab S7 FE رونمایی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *