سامسونگ، اوپو، ویوو و شیائومی بزودی گوشی تاشو جدید عرضه می کنند

سامسونگ، اوپو، ویوو و شیائومی بزودی گوشی تاشو جدید عرضه می کنند

شرکت های فعال متعددی در صنعت تلفن هوشمند فعالیت می کنند که هر یک توانستند به موفقیت های قابل توجهی دست یابند. در این بین باید به سامسونگ، شیائومی، سونی و غیره اشاره کرد.

تلفن های هوشمند تاشو قبلاً در صنعت موبایل جایگاه خود را باز کرده اند. تعداد آن کم است و هنوز هم گسترده نیست. اما این بدان معنا نیست که تولیدکنندگان به انتشار دستگاه های تلفن همراه با طراحی تاشو ادامه نخواهند داد. در سه ماهه سوم ، سامسونگ قصد دارد نسل سوم تلفن های هوشمند تاشو خود را به نمایش بگذارد. در این تلاش تنها نخواهد بود. تعدادی از شرکت ها نیز آماده نشان دادن خلاقیت های خود هستند.

گزارش شد که شیائومی ، اوپو و ویوو قصد دارند در سه ماهه سوم سال تلفن های تاشو را منتشر کنند. شیائومی در حال حاضر Mi Mix Fold تاشو را دارد که قیمت آن بیش از 1500 دلار است. حال این شرکت قصد دارد نسخه مقرون به صرفه ای را منتشر کند که هزینه کمتری خواهد داشت. ما هنوز نمی دانیم که این شرکت برای کاهش برچسب قیمت باید چه مصالحه‌هایی انجام دهد.

سامسونگ، اوپو، ویوو و شیائومی بزودی گوشی تاشو جدید عرضه می کنند

ما همچنین نمی دانیم دستگاه های تاشو جدید Oppo و Vivo چه خواهند بود. در این سطح Oppo یک گوشی هوشمند با نمایشگر کشویی منتشر خواهد کرد. این شرکت نمونه اولیه چنین دستگاهی را در پایان سال گذشته نشان داد. اما ، شاید ، اوپو نسخه کلاسیک تری از یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش انعطاف پذیر را ترجیح دهد ، زیرا تولید یک دستگاه گران قیمت مشهور با صفحه نمایش “کشسان” ممکن است یک شکست باشد.

چین یکی از بزرگترین و رقابتی ترین بازارهای تلفن های هوشمند است. گزارش شده است که امسال Oppo پیش از غول های چینی مانند Vivo ، Huawei و Xiaomi پیشرو در فروش تلفن های هوشمند در پادشاهی میانه است.

بر اساس شرکت تحقیقاتی Counterpoint Research ، Oppo حضور خود را در بازار تلفن های هوشمند چین به 21 درصد افزایش داده است. ویوو به آن نزدیک است که 20 درصد بازار را در اختیار دارد. موقعیت سوم را سه شرکت به طور همزمان تقسیم می کنند. هواوی ، اپل و شیائومی هرکدام 16 درصد را در اختیار دارند. Counterpoint خاطرنشان می کند که Oppo نسبت به سال گذشته 26 درصد فروش خود را در بازار چین افزایش داده است. همچنین گزارش شده است که بیش از 65 درصد از کل تلفن های هوشمند فروخته شده در چین در سه ماهه چهارم سال 2020 از 5G پشتیبانی می کنند.

بیشتر بخوانید  معرفی گلکسی A9 کمپانی سامسونگ

به گفته تحلیلگران ، اوپو با انتشار سری گوشی های بسیار موفق رنو 5 موفق به کسب موفقیت شده است. آنها طیف گسترده ای از قابلیت ها را با قیمت پایین تری نسبت به مدل های قبلی خود ارائه می دهند. با این اوپو بازار دستگاه های ارزان قیمت ارزان قیمت در چین را تصاحب کرده است. موقعیت شرکت در بخش میان قیمت با موفقیت در سری A تقویت شد. علاوه بر این ، سقوط هواوی به دست اوپو درآمد.

به یاد بیاورید که قبلا Huawei رهبر بلامنازع بازار موبایل چین بود ، اما از آگوست سال گذشته ، فروش تلفن های هوشمند این برند به طور پیوسته در حال کاهش است. این امر ناشی از تحریم های آمریکا است که از این شرکت در برابر بسیاری از فناوری های تقاضا محافظت می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سامسونگ، اوپو، ویوو و شیائومی بزودی گوشی تاشو جدید عرضه می کنند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *