ساعت WATCH FIT mini هوآوی این ماه عرضه می شود

ساعت WATCH FIT mini هوآوی این ماه عرضه می شود

در پایان ماه اکتبر، یک گجت پوشیدنی جدید از هواوی با نام HUAWEI WATCH FIT mini در اروپا به طور رسمی معرفی شد. همانطور که از نام آن پیداست، این محصول نسخه کوچکتری از مدل موجود است. بیش از یک ماه و نیم پس از معرفی، این ساعت هوشمند اکنون در حال عرضه بوده و کاربران می توانند بزودی آن را از فروشگاه های معتبر خریداری کنند.

به گفته طرفداران 菊厂影业Fans، یکی از افشاکنندگان، ساعت HUAWEI WATCH FIT mini اواخر این ماه در چین عرضه خواهد شد. متأسفانه منبع قیمت را فاش نمی کند اما اشاره کرده که نسبت به مدل استاندارد مقرون به صرفه خواهد بود. در اروپا، این گجت پوشیدنی با قیمت 99 یورو به فروش می رسد.

در مورد ویژگی‌ها، ردیاب تناسب اندام که به عنوان یک ساعت هوشمند هم شناخته می شود، دارای صفحه نمایش 1.47 اینچی AMOLED با وضوح 368 در 194 پیکسل و تراکم 282PPI است. این پنل از ورودی لمسی پشتیبانی می کند و از کنترل حرکتی هم برخوردار است.

بدنه آن از آلومینیوم ساخته شده، در حالی که قسمت پایینی دارای ساختار پلاستیکی است. به گفته هوآوی این گجت تا چندین متر زیرآب دوام می آورد و یک ساعت ضدآب است. مشتریان می توانند آن را در هر یک از این سه گزینه رنگ موکا، سفید و قهوه ای خریداری کنند. البته این گزینه رنگی بند آن بوده و بدنه طرح فلزی دارد.

این گجت پوشیدنی از طریق بلوتوث نسخه 5.0 با گوشی‌های هوشمند دارای اندروید 6.0 و بالاتر یا iOS 9.0 و بالاتر همگام می‌شود. دارای تمام سنسورهای ضروری مانند سنسور IMU 6 محوره (شتاب سنج، ژیروسکوپ)، سنسور ضربان قلب نوری و سنسور SpO2 برای 96 حالت تمرین، نظارت بر ضربان قلب، نظارت بر سطح اکسیژن خون، ردیابی خواب، نظارت بر استرس و غیره است.

آخرین اما نه کم‌اهمیت‌ترین، HUAWEI WATCH FIT mini دارای رتبه‌بندی است که با شارژ کامل تا ۱۴ روز دوام می‌آورد و با شارژر مغناطیسی شارژ می‌شود. به هر حال باید منتظر ماند تا هوآوی تاریخ دقیق عرضه را مشخص کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مچ بند هوشمند هوآوی بند 8 معرفی شد

نظرات در مورد : ساعت WATCH FIT mini هوآوی این ماه عرضه می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *