ساعت Galaxy Watch 4 با سیستم عامل Wear OS ارائه می شود

ساعت Galaxy Watch 4 با سیستم عامل Wear OS همراست

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از ساعت هوشمند خود را معرفی می کند. برای سال جاری تصمیم گرفته تا محصولی برجسته را برای سال 2021 رونمایی کرده و باید این گزینه را مدلی بهتر دانست.

ساعت هوشمند بعدی سامسونگ، که گویا Galaxy Watch4 نامیده می شود – شایعه شده است که از چند ماه پیش به سیستم پوشیدنی گوگل ، Wear OS تغییر می کند. Leakster شناخته شده Ice Universe یکی از اولین کسانی بود که احتمال وجود آن را در ماه فوریه ذکر کرد ، اما SamMobile اکنون گزارش می دهد که این اطلاعات را تأیید کرده است.

نه تنها این ، بلکه خروجی جزئیات جدیدی را نیز به آن اضافه می کند: ظاهرا ، ساعت نسخه جدیدی از One UI را در بالای سیستم عامل Google اجرا می کند. سامسونگ قبلاً از یک رابط کاربری در تلفن های هوشمند اندرویدی خود استفاده کرده است و حتی ساعت های هوشمند مبتنی بر تایزن نیز نوعی از رابط کاربری One را اجرا می کنند ، اما جالب است که ببینیم چگونه به Wear OS ترجمه می شود. این گزارش می گوید این یک “نسخه کاملاً جدید” از زبان UI طراحی شده برای پلتفرم خواهد بود.

SamMobile همچنین جزئیات بیشتری از Galaxy Watch4 ادعایی را به اشتراک گذاشته است. گفته می شود که این ساعت در سه نوع ارائه می شود: سبک کلاسیک تر شبیه به Galaxy Watch3 فعلی و دو سبک اسپرت دیگر که یکی از آنها مدل Active خواهد بود و پیگیری Galaxy Watch Active2 است. سرانجام ، یک ویژگی جدید ذکر شده است ، آن توانایی ارسال پیام کوتاه صوتی به سایر کاربران ، مانند ویژگی واکی تاکی در ساعت اپل است.

گزارشات مربوط به تعویض سامسونگ به Wear OS جدید نیست و هنوز هم منتشر نشده است. در ابتدای اعلام گلکسی واچ اصلی ، گفته شد که از Tizen به Wear OS تغییر می کند. در نهایت این اتفاق حداقل تا سه سال آینده رخ نداد.

گوگل رویداد سالانه توسعه دهنده خود ، Google I / O را در این هفته برگزار می کند و این ممکن است نگاهی اجمالی به برخی تغییرات آینده در Wear OS، از جمله تصویب سامسونگ از این سیستم عامل داشته باشد. غول Mountain View اخیراً Fitbit را به دست آورد و این نشان دهنده علاقه به گسترش حضور پوشیدنی آن است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساعت Galaxy Watch 4 با سیستم عامل Wear OS ارائه می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *