ساعت هوشمند Realme Watch 2 معرفی شد

ساعت هوشمند Realme Watch 2 معرفی شد

با راه اندازی Realme Watch سال گذشته ، سرانجام Realme پس از ورود زودتر به بخش ردیاب تناسب اندام ، وارد صنعت ساعت های هوشمند شد. از آن زمان غول چینی سال گذشته سری ساعت های هوشمند خود را با سری S Realme Watch گسترش داده است. اکنون Realme از نسل دوم Realme Watch ، یعنی Realme Watch 2 ، امروز در بازار مالزی رونمایی کرده است.

با شروع کار ، ساعت هوشمند دارای طراحی شماره گیری مربع به عنوان ساعت اصلی Realme است. یک دکمه در لبه سمت راست وجود دارد و عبارت “جرات پرش” را روی بند آن نقش بسته است.

این یک صفحه نمایش رنگی 1.4 اینچی با قابلیت لمس با 323ppi و حداکثر روشنایی 600 نیت دارد. علاوه بر این ، Realme برای اینکه کاربران بتوانند صفحه های ساعت خود را با سبک های خود مطابقت دهند ، بیش از 100 صفحه ساعت از جمله موارد قابل تنظیم و پنج صفحه تماشای زنده را ارائه می دهد.

اگر از جنبه پیگیری تناسب اندام استفاده کنیم ، Realme Watch 2 از 90 حالت ورزشی ، از جمله قایقرانی ، بوکس ، تمرینات قدرتی ، گلف ، تنیس روی میز و موارد دیگر پشتیبانی می کند. این در مقایسه با تعداد حالت های اسپرت (14) در مدل های Realme Watch و Realme Watch S یک افزایش بزرگ است.

ساعت هوشمند Realme Watch 2 معرفی شد

جدا از این ، Realme Watch 2 همچنین دارای یک سنسور ضربان قلب برای نظارت بر ضربان قلب و یک سنسور SpO2 برای نظارت بر سطح اکسیژن خون است. علاوه بر این ، همچنین می تواند خواب و سلامت کاربران را از طریق برنامه همراه ردیابی کند.

از نظر اتصال ، این دستگاه دارای بلوتوث 5.0 است. این Realme Watch 2 را قادر می سازد تا از راه دور برای دستگاه های AIoT هوشمند Realme مانند سری Realme Buds Air و Q ، لامپ های هوشمند ، لوازم خانگی هوشمند و بلندگوهای بلوتوث استفاده شود.
به غیر از این ، این دستگاه دارای درجه IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. Realme Watch 2 دارای یک باتری 315 میلی آمپری در داخل است که با یک بار شارژ می تواند تا 12 روز عمر باتری را تحویل دهد.

Realme Watch 2 با قیمت MYR 229 عرضه می شود که به معنای Rs است. 4،100 در مورد در دسترس بودن دستگاه ، هنوز جزئیاتی در دست نیست. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد زمان ارائه این ساعت هوشمند هوشمند نسل دوم به هند توسط این شرکت وجود ندارد. بنابراین ، برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساعت هوشمند Realme Watch 2 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *