ساعت هوشمند گلکسی Gear Sport سامسونگ

گلکسی Gear Sport سامسونگ

گلکسی Gear Sport سامسونگ : یکی از محصولاتی که همیشه در معرض توجه بودند و کاربران از آن ها استقبال زیادی می کردند , گجت هایی بود که شرکت های مختلف تولید می کردند. اما پس از مدتی این اجناس جذابیت خود را از دست داده و دارای قابلیت های تکراری و معمولی شدند اما شرکت سامسونگ که همیشه سعی دارد خود را در اولویت و برترین جایگاه قرار دهند , این بار با تولید یک ساعت هوشمند برای ورزش کاران توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

گلکسی Gear Sport سامسونگدر زمینه طراحی ساعت , دست طراحان زیاد باز نیست چرا که شکل ساعت ها یا به صورت گرد بوده یا مربعی شکل هستند , این بار برای ایجاد احساس نزدیکی به ورزش , طراحی گرد را انتخاب کرده اند. البته وجود یک قسمت چرخان در اطراف نمایشگر , باعث تفاوت و زیبایی بیشتر این ساعت شده است. سنسور هایی از جمله شمارش گر ضربان قلب را در صفحه نمایش ساعت می بینیم , بدنه این ساعت از فلز (استیل ۳۱۶L) بوده و فقط در قسمتی از پشت آن از پلاستیک استفاده شده است.

گلکسی Gear Sport سامسونگسامسونگ با استفاده از یک نمایشگر با پنل Super AMOLED , کیفیت و وضوح رنگ ها را به طور قابل توجهی نسبت به سایر محصولات قبلی خود ارتقا داده است , اندازه این نمایشگر 1.2 اینچی بوده و دارای رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل می باشد. این ساعت به ویژگی واتر لاک مجهز است.

اسپرت چیپ اختصاصی این ساعت دو هسته ای Cortex-A7. بوده فرکانس یک گیگا هرتز را ساپورت می کند. نام این چیپ ست اگزینوس ۳۲۵۰ است. قابلیت Sleep Tracker , بلوتوث نسخه ۴.۲ ,  NFC و GPS , امکان مکالمه و ارسال و دریافت پیام , بارومتر , سنسور تشخیص نور محیط , قابلیت اجرای برنامه های گوشی , شمارش قدم , محاسبه مصرف کالری و سنسور شمارش ضربان قلب از دیگر امکانات این ساعت جدید می باشد.

گلکسی Gear Sport سامسونگدر ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار بتا One UI 6.0 برای گوشی Galaxy A34

نظرات در مورد : ساعت هوشمند گلکسی Gear Sport سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *