ساعت هوشمند کمپانی کاسیو با سیستم عامل Wear OS معرفی شد

کاسیو

شرکت کاسیو که سابقه درخشانی در تولید ساعت های هوشمند دارد , اخیرا یک ساعت جدید از خانواده مدل های WSD – F20 می باشد. شرکت کاسیو این ساعت هوشمند را با نام WSD – F20SC معرفی کرده و اعلام کرده است که فقط تعداد محدودی از این ساعت تولید شده و فقط کاربران خاصی می توانند آن را تهیه نمایند.

صفحه نمایش آن دو لایه است و لایه ای از کریستال یاقوت روی آن کشیده شده است. نمایشگر آن لمسی بوده و اندازه آن 1.2 اینچ می باشد. در قسمت پشتی ساعت , یک قاب از جنس استیل مشاهده می کنیم که در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است , این قاب که از مقاومت بدنه خوبی نیز بهره مند می باشد , ضد رنگ نیز اعلام شده و جلوه خاصی به این ساعت بخشیده است. درباره بند آن نیز باید بگوییم , کامپوزیتی بوده با فلز مقاوم شده است. در لبه های کناری ساعت دکمه هایی می بینیم که برای تنظیمات ساعت از آن ها استفاده می شود.

کاسیو

این دکمه ها دارای یک پوشش از محافظ یونی هستند که مقاومت آن ها در برابر محیط و عوامل خارجی از جمله گرد و غبار افزایش می دهد. کاسیو با تجهیز کردن این ساعت به استاندار نظامی MIL-STD-810G , امکان استفاده از آن را تا عمق 50 متری فراهم کرده است. کاسیو در این ساعت از سیستم عامل Wear OS استفاده کرده است که با اندروید 4.3 و iOS 9.0 به بالا , به طور کامل هماهنگ می باشد. البته امکانات این ساعت به همین موارد محدود نمی شود , داشتن بلوتوث و توانایی اتصال به بلوتوث دستگاه های دیگر , داشتن جی پی اس , امکان اتصال به وای فای , از دیگر ویژگی های مثبت آن شمرده می شود. یک نکته بسیار جالب درباره این ساعت این است که حتی در حالت آفلاین نیز می تواند ردیابی موقعیت جغرافیایی را نمایش دهد.

کاسیو

قیمت اعلام شده برای مدل معلومی 500 دلار بود , هر چند که قیمت خاصی برای این ساعت اعلام نشده است اما چندان دور از انتظار نیست که این مدل حتی گران تر از 500 دلار باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساعت هوشمند کمپانی کاسیو با سیستم عامل Wear OS معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *