ساعت هوشمند بولت آئودیو Drift Plus معرفی شد

ساعت هوشمند بولت آئودیو Drift Plus معرفی شد

Boult Audio ساعت هوشمند Drift Plus را معرفی کرد. با جدیدترین پیشنهاد، این برند بومی دامنه ساعت های هوشمند خود را گسترش داده است. Boult Audio Drift Plus دارای برچسب قیمت مقرون به صرفه ای است و با ساعت های هوشمند ارائه شده توسط مارک هایی مانند Fire-Bott، Noise، boAt و موارد دیگر در بازار رقابت می کند.

Boult Audio Drift Plus دارای یک صفحه مربع با قاب آلیاژ روی و یک دکمه فیزیکی در سمت راست است. دارای استاندارد IP68 در برابر آب مقاوم است. این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش بزرگ 1.85 اینچی با وضوح HD و حداکثر روشنایی 500 نیت است.

در بخش سلامت محور، Boult Audio Drift Plus مجهز به نمایشگر ضربان قلب، سنسور SpO2، ردیاب خواب و مانیتور چرخه قاعدگی است. همچنین با یادآوری کم تحرکی و هیدراتاسیون همراه است. این دستگاه پوشیدنی از بیش از 100 حالت ورزشی پشتیبانی می کند.

Boult Audio Drift Plus دارای یک میکروفون داخلی و بلندگو برای تماس صوتی از طریق بلوتوث است. پشتیبانی از دستیار صوتی وجود دارد. ادعا می شود که این دستگاه پوشیدنی با یک بار شارژ تا 7 روز عمر باتری را ارائه می دهد. ساعت هوشمند ویژگی‌های مناسبی مانند کنترل موسیقی و دوربین، به‌روزرسانی‌های آب‌وهوا، اعلان‌ها، یافتن تلفن من و موارد دیگر را در خود دارد. همچنین دارای مینی گیم های داخلی است.

Boult Audio Drift Plus برچسب قیمتی معادل 1499 روپیه دارد. این رنگ در رنگ های قهوه ای مایل به زرد، آبی یخی، مشکی جت، قهوه مشکی، آبی جین و چرم برفی ارائه می شود. ساعت هوشمند را می توان از وب سایت رسمی برند و Flipkart خریداری کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساعت هوشمند بولت آئودیو Drift Plus معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *