ساعت شیائومی Watch S1 در کنار سری شیائومی 12 معرفی می شود

ساعت شیائومی Watch S1 در کنار سری شیائومی 12 معرفی می شود

28 دسامبر روز بسیار شلوغی برای شیائومی خواهد بود، زیرا نه تنها یک رویداد رونمایی برای گوشی های هوشمند  سری شیائومی 12 است بلکه اولین حضور رسمی برای MIUI 13 هم خواهد بود. گذشته از آن به نظر می رسد که OEM چینی موفق شده است یک محصول غافلگیرکننده را به نمایش بگذارد. این محصول چیزی نیست جز ساعت شیائومی Watch S1 که به تازگی چند جزئیات اولیه آن فاش شده و حتی یک طرح نسبی از این مدل داریم.

متأسفانه، تصویر تبلیغاتی واقعاً مشخص نمی کند شیائومی واچ اس 1 چگونه است، جدا از اینکه ادعا می‌کند در کنار محصولاتی بزرگ (شیائومی 12، MIUI 13) در ساعت 19:30 به وقت چین روز 28 دسامبر معرفی خواهد شد. ساعت شیائومی Watch S1 در تصویر نشان داده شده است که یک صفحه نمایش گرد و دو دکمه روی قاب دارد. موضوع جدیدی که فاش شده کنار گذاشتن پیشوند Mi برای این ساعت است.

پیش‌بینی‌هایی برای ویژگی های ساعت شیائومی Watch S1 وجود دارد که شامل ردیاب ضربان قلب، مانیتور اکسیژن خون (SpO2)، بلوتوث، کالری‌سنج، گام‌سنج و ابزارهای معمولی می‌شود که انتظار دارید در این نوع دستگاه‌ها پیدا کنید. ساعت هوشمند تناسب اندام احتمالا با قیمت 67 دلار راهی بازار خواهد شد.

ساعت شیائومی Watch S1 در کنار سری شیائومی 12 معرفی می شود

در اخباری مرتبط سری شیائومی 12 پرچمدار که مورد انتظار طرفداران است، احتمالاً دارای چندین نسخه خواهد بود. گزارش های قبلی ادعا می کنند که این گوشی شامل شیائومی 12 لایت زوم، شیائومی 12 لایت، شیائومی 12 اولترا، شیائومی 12 پرو، شیائومی 12 ایکس و نوع استاندارد شیائومی 12 خواهد بود. همانطور که گفته شد، برخی از مدل های فوق می توانند قبل از پایان ماه دسامبر رونمایی شوند. همانطور که انتظار می‌رفت، برخی از گوشی‌های هوشمند سری آتی در حال حاضر  موفق به کسب گواهی های مختلفی شدند.

در روزهای گذشته، مدل Xiaomi 12 Pro در وب سایت گواهی 3C مشاهده شد. این لیست قابلیت های شارژ سریع گوشی را بیشتر روشن می کند. جدای از آن، شیائومی 12 پرو دارای گواهینامه TENAA است. در اوایل این هفته، افشاکننده مشهور موکول شارما در توییتر خود تصاویری از لیست تنا Xiaomi 12 و Xiaomi 12 Pro را به اشتراک گذاشت. گواهی TENAA نشان می دهد که Xiaomi 12 و Xiaomi 12 Pro از دو سیم کارت پشتیبانی می کنند. جدای از آن، فهرست نشان می دهد که هر دو نوع از اتصال 5G پشتیبانی دارند.

بیشتر بخوانید  شیائومی می مکس ۳ دارای صفحه نمایش ۷ اینچی با نسبت ۱۸:۹ خواهد بود

شیائومی 12 دارای شماره مدل 2201123C است. به همین ترتیب، شیائومی 12 پرو دارای شماره مدل 2201122C خواهد بود. در اینجا لازم به ذکر است که مدل Pro فقط گواهینامه 3C را دریافت کرده و طبق لیست 3C، شیائومی 12 پرو از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند. متأسفانه، گواهینامه های ذکر شده مشخصات کلیدی گوشی های هوشمند شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو را فاش نمی کند. با این حال، اخیراً سری 12 شیائومی در معرض چندین افشا قرار گرفته است که برخی از مشخصات مورد انتظار دستگاه ها را فاش می کند.

سری بعدی پرچمداران شیائومی چندین بار به صورت آنلاین ظاهر شده است. به عنوان مثال، برخی از تصاویر محافظ صفحه نمایش Xiaomi 12 Pro در اوایل این ماه به صورت آنلاین مشاهده شد. علاوه بر این، برخی گزارش‌های قبلی مشخصات کلیدی این گوشی را فاش کرده‌اند. با این حال، شیائومی این مشخصات شایعه شده را نه تکذیب و نه تایید کرده است. شیائومی 12 پرو می‌تواند از یک پنل AMOLED بهره ببرد که نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می‌کند و دارای یک حفره دوربین در وسط است.

منبع

 

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساعت شیائومی Watch S1 در کنار سری شیائومی 12 معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *