ساعت‌های هوشمند گلکسی Watch سامسونگ با قابلیت های سلامتی جدید و شخصی سازی

ارتقا قابلیت‌های سلامتی و شخصی‌سازی ساعت‌های هوشمند گلکسی Watch سامسونگ

امروزه ساعت های هوشمند جزو گجت های پوشیدنی جذاب برای مردم به حساب می آید ، شرکت های تولید کننده دستگاه های هوشمند بیشتر به دنبال قابلیت های کاربردی و هوشمند در ساعت های هوشمند شان هستند امروز می خواهیم در مورد یکی از قابلیت های جدید در ساعت های هوشمند سامسونگ خواهیم پرداخت.

به گزارش  زوم تک شرکت سامسونگ در ساعت های هوشمند جدید خود قابلیت های متفاوتی را ارائه کرده است ، براساس این گزارش این شرکت قابلیت های سلامتی جدید و امکان شخصی سازی را در ساعت‌های هوشمند گلکسی Watch سامسونگ اضافه کرده است.

 

سامسونگ باور دارد که باید بهترین تجربه تلفن همراه را در اختیار افراد زیادی قرار دهد و این شامل تعهد ما به ارائه پشتیبانی نرم‌افزاری مداوم برای مدل‌های قدیمی‌تر گلکسی Watch نیز می‌شود. به همین دلیل ما One UI 4 را برای ارائه تجربه بهتر موبایل در دسترس کاربران گلکسی Watch قرار دادیم. از ۲۴ آبان (۱۵ نوامبر)، به‌روز رسانی نرم‌افزاری جدید، به دارندگان ساعت‌های هوشمند گلکسی Watch، گلکسی Watch Active، گلکسی Watch Active2 و گلکسی Watch3 امکان می‌دهد از ویژگی‌های جدید لذت ببرند و از طیف وسیعی از صفحه‌های جدید ساعت برای شخصی‌سازی تجربه ساعت هوشمند خود بهره‌مند شوند. در ادامه برخی از ویژگی‌های ارائه شده را مرور کرد‌ه‌ایم.

 

تشخیص سقوط پیشرفته در حال حرکت و سکون به کمک شما می‌آید

قابلیت تشخیص سقوط برای زمان‌هایی که کاربر در حال فعالیتی مثل دویدن یا پیاده‌روی است و زمین می‌خورد و دچار مشکل می‌شود، طراحی شده است. به‌روز رسانی جدید با آمدن به گلکسی Watch Active2 و گلکسی Watch3، به شما این امکان را می‌دهد که حساسیت تشخیص سقوط (Fall Detection) را بالاتر ببرید و حتی می‌توانید تشخیص سقوط در حالت ساکن ایستادن را انتخاب کنید. هنگامی که سقوط تشخیص داده شود، ساعت شما یک پیام اضطراری کمک (SOS) به مخاطبین از پیش انتخاب شده ارسال می‌کند و باعث می‌شود کمک مورد نیاز در اسرع وقت به کاربر برسد. با این شیوه مراقبت از خود و عزیزان آسیب‌پذیرتان راحت‌تر می‌شود. 

ارتقا قابلیت‌های سلامتی و شخصی‌سازی ساعت‌های هوشمند گلکسی Watch سامسونگ

با به‌روز رسانی «چالش گروهی» همراه دوستانتان ورزش کنید

چالش گروهی به شما امکان می‌دهد با دوستان‌تان، بدون توجه به اینکه چقدر از هم دورید، ورزش کنید تا با انگیزه بمانید و ارتباط‌تان را حفظ کنید. با به‌روز رسانی جدید می‌توانید دوستان یا اعضای خانواده خود را به یک چالش اضافه کنید و به صورت گروهی یا فردی با هم به رقابت بپردازید تا ببینید چه کسی می‌تواند جلوتر یا سریع‌تر پیش برود. جایگاه خود را در رقابت‌ها بدانید یا ببینید عملکردتان به عنوان یک تیم چگونه است. همه این کارها را از روی مچ دستتان پیگیری کنید.

بیشتر بخوانید  برندگان پیش خرید گلکسی اس 6 : از چارسو تا استانبول

 

بینش جامع‌تری نسبت به سلامتی خود پیدا کنید

سری گلکسی Watch مجموعه وسیعی از ویژگی‌های پیشرفته سلامت را معرفی کرده است؛ از بررسی ضربان قلب و اندازه‌گیری اکسیژن خون گرفته تا مدیریت خواب و استرس. علاوه بر آن، با استفاده از پایش فشار خون (BP) و الکتروکاردیوگرام (ECG) در بازارهای منتخب، کاربران گلکسی Watch می‌توانند از پایش دقیق سلامت بهره ببرند و از طریق برنامه Health Monitor سامسونگ، بینش عمیق‌تری در مورد سلامت کلی خود کسب کنند.

برنامه Health Monitor سامسونگ در حال حاضر در 42 بازار از جمله استرالیا، آذربایجان، پاراگوئه و گرجستان در دسترس است. اخیراً در گلکسی Watch4 و در چهار بازار جدید معرفی شده و بعد از آن در گلکسی Watch Active2 و گلکسی Watch3 نیز در دسترس قرار گرفت.

 

بهترین صفحه ساعت برای شما

صفحه‌های ساعت گلکسی Watch راهی ساده و جذاب برای انعکاس استایل و شخصیت شما محسوب می‌شود. اکنون می‌توانید از 10 صفحه ساعت، که برای اولین بار در گلکسی Watch4 راه اندازی شد، لذت ببرید. می‌توانید صفحه‌های ساعت روشن و برجسته Big Number و Active را انتخاب کنید یا Classic شیک و مینیمالیستی؛ گزینه‌های بیشتر به معنای آزادی بیشتر برای بیان خود است.

برخی از صفحه‌های جدید ساعت به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شما را قادر می‌سازد شخصی‌سازی را قدمی فراتر ببرید. ضربه زدن روی این صفحه‌های ساعت به شما امکان می‌دهد بین پس زمینه‌ها یا رنگ‌های مختلف متن انتخاب کنید؛ در حالی که صفحه ساعت Animals به شما امکان می‌دهد بین حیوانات متحرک رنگارنگ مختلف مانند میمون، خرگوش، گوسفند یا گربه انتخاب کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساعت‌های هوشمند گلکسی Watch سامسونگ با قابلیت های سلامتی جدید و شخصی سازی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *