ساخت اپلیکیشن بدون برنامه نویسی

آپتو

امروزه داشتن یک اپلیکیشن برای وب سایت از موضوعاتی است که اغلب وب مستران و صاحبان وب سایتها به دنبال آن هستند . در این مقاله یک ابزار کاربردی برای ساخت اپلیکیشن بصورت انلاین را برای شما معرفی خواهیم کرد . اسم این ابزار بسیار کاربردی برای ساخت اپلیکیشن آپتو است با ما همراه باشید تا با این اپلیکیشن آشنا شوید .
اَپِتو اپلیکیشن‌ساز آنلاینی است که در آن شما به راحتی و بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی می‌توانید صفحات اپلیکیشن خود را در کمترین زمان ممکن در دو پلتفرم Android و iOS به بهترین نحو بسازید. این وب‌سایت با هدف رسیدن به جامع‌ترین اپلیکیشن‌ساز فارسی، برای اولین بار امکان ساخت اپلیکیشن‌های “واقعیت‌افزوده” را بدون نیاز به دانش برنامه نویسی فراهم کرده‌ است.

در توضیح اصطلاح واقعیت افزوده(Augmented Reality) باید گفت؛ امکانی است که به کمک آن، دنیای واقعی با ویژگی‌های بیشتری مشاهده می‌شود.

آسان‌ترین و اصلی‌ترین منبع برای مشاهده این ویژگی‌های “افزوده شده به واقعیت”، اپلیکیشن‌هایی برای استفاده از دوربین موبایل، هستند. به کمک این امکان می‌توان در کنار ایجاد جذابیت برای کاربران خود، اطلاعات بیشتری را نیز در اختیار آن‌ها قرار دهید و کاتالوگ‌ها، جعبه‌های محصول، مجله‌ها و یا وب‌سایت خود را هوشمند‌تر کنید.

همچنین با مراجعه به “اَپِتو” می‌توان به دیگر امکانات نظیر، فروشگاه فایل و فروشگاه محصولات فیزیکی، تبلیغات و پرداخت درون برنامه‌ای، پشتیبانی از وردپرس و فروشگاه ساز ووکامرس، کانال آپارات و… دسترسی پیداکنید.

شما میتوانید با مراجعه به آدرس appeto.ir از امکانات دیگر این اپلیکیشن ساز بهره مند شوید و اپلیکیشن‌هایی با موضوعات و امکانات مختلفی بسازید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساخت اپلیکیشن بدون برنامه نویسی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *