به زودی می توانید در اپلیکیشن اسکایپ شاهد قابلیت زیرنویس زنده باشید

قابلیت زیرنویس زنده در اسکایپ

اسکایپ نیز نظیر فیسبوک تصمیم گرفته است تا کمی تغییرات اساسی در نوع طراحی و قابلیت های این پلتفرم ایجاد نماید. پلتفرم اسکایپ به عنوان محبوب ترین پلتفرم مکالمه تصویری در دنیا می باشد که توانسته است کاربران زیادی را به سمت خود جلب نماید. بر اساس خبرهای منتشر شده گویا به زودی قابلیت زیرنویس زنده و گپشن گذتاری زنده به اسکایپ افزوده خواهد شد.

قابلیت زیرنویس زنده در اسکایپ

بر اساس خبرهایی که از سوی اسکایپ منتشر شده است، به زودی امکان ارسال زیرنویس زنده و کپشن‌ گذاری در مکالمه های ویدیویی به این اپلیکیشن افزوده خواهد شد. در طی این قابلیت افراد ناشنوا و یا کم شنوا می توانند از این طریق در جریا مکالمات میان افراد در مکالمه های تصویری گروهی قرار بگیرند. شرکت توسعه‌‌ دهنده ی اسکایپ در شرایطی این خبر را منتشر کرده است که ساعاتی قبل پاورپوینت، یکی دیگر از محصولات کمپانی مایکروسافت نیز اعلام کرده است که تصمیم دارد قابلیت کپشن گذاری زنده را به اپلیکیشن خود اضافه نماید. وجه اشتراک اسکایپ و پاورپوینت در این بخش است که هر دو نرم افزار به منظور ارائه ی این قابلیت جدید بر هوش مصنوعی کمپانی مایکروسافت تکیه نموده اند.

قابلیت زیرنویس زنده در اسکایپ

کاربران به منظور استفاده از قابلیت زیرنویس زنده، لازم است تا در زمان مکالمه یکی از دو گزینه ی more یا + را انتخاب نمایند تا زیرنویس‌ ها فعال گردند. البته قابلیت همیشه فعال نگاه داشتن زیرنویس‌ ها به طور پیش‌فرض نیز وجود دارد. زیرنویس‌ های زنده در اسکایپ به صورت اتوماتیک اسکرول می گردند، در صورتی که تمایلی به مشاهده ی آن ها بر روی صفحه ی مکالمه نداشتید می توانید کادر آن را خارج از قاب قرار دهید. کاربران نسخه ی 8 اپلیکیشن اسکایپ در سیستم عامل های iOS، اندروید، لینوکس، مکینتاش و ویندوز و همچنین کاربران نرم افزار اسکایپ برای ویندوز 10 می‌ توانند به این قابلیت دسترسی یابند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: The Verge

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : به زودی می توانید در اپلیکیشن اسکایپ شاهد قابلیت زیرنویس زنده باشید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *