از ریست فکتوری نسخه آزمایشی اندروید 8.1 خودداری کنید

اندروید 8.1

شاید بسیاری از افراد ندانند که ریست کردن اندروید 8.1 گوشی هوشمند آن ها را کاملا بی مصرف کرده و گوشی را بی استفاده می کند. یکی از افرادی که نسخه 8.1 اندروید بتا را امتحان کرده است , به دلیل از یاد بردن پین کد ورود به هندست گوشی خود را ریست کرده و آن را به تنظیمات کارخانه باز گردانده است , او فکر می کرد با این کار گوشی وی دوباره به حالت عادی برگشته و به آسانی می تواند از گوشی خود استفاده کند. اما غافل از این که این کار نتیجه خوبی نداشت.

مشکل آن جا بود که پس از ریستت کردن گوشی و بوت شدن آن ,  باز هم گوشی در خواست رمز می کرد. این رمز همان پین کدی بود که کاربر آن را فراموش کرده است. او مجبور شده از گوگل کمک بگیرد اما ریستت فکتوری مجدد که پیشنهاد گوگل بوده مشکل را حل نکرده است. امکان دسترسی به مجوز RMA آخرین راهی بود که گوگل برای این کاربر در نظر گرفته است که باعث ریست شدن کلی گوشی شده و موبایل کاملا از نو تنظیم شده است.

اندروید 8.1بهترین راهی که اکنون می توان پیشنهاد داد این است که افرادی که از اندروید 8.1 استفاده می کنند نباید آن ها را ریست کنند. در نسخه های آزمایشی سیستم عامل هایی که ارائه می شوند، مشکلات بسیاری وجود دارد که هنوز برطرف نشده اند و کاربرانی که این نسخه ها را دانلود کرده و از آن ها استفاده می کنند باید مراقب باگ هایی که این سیستم عامل ها دارند، باشند.

اخیرا کمپانی اپل نیز نسخه ی آزمایشی سیستم عامل iOS 11.1 را برای کاربران خود منتشر کرده بود و تعدادی از توسعه دهندگان نیز آن را دانلود کرده بودند تا باگ های موجود در این سیستم عامل را به کمپانی گزارش نمایند تا نسخه ی پایدار این سیستم عامل عرضه شود اما اکنون که نسخه ی پایدار منتشر شد، هنوز هم در یک سری از بخش ها باگ هایی وجود دارد که باید در نسخه های بعدی برطرف گردند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشکل روشن شدن خودکار مزاحم نشوید (Do Not Disturb) در اندروید

نظرات در مورد : از ریست فکتوری نسخه آزمایشی اندروید 8.1 خودداری کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *