رویداد مارس اپل در 23 این ماه برگزار خواهد شد

همه گیری به این معنی است که محصول جدید اپل نشان می دهد در مقابل مخاطبان زنده انجام نمی شود ، در عوض برای نشان دادن جدیدترین دستگاه های iDevices ، به ویدیو اعتماد می کنید. تصور می شود که مورد بعدی در هر شکل که باشد ، در 23 مارس اتفاق می افتد.

همانطور که 9To5Mac گزارش می دهد ، اگر این رویداد اپل ادامه یابد ، طیف وسیعی از به روزرسانی های محصول وجود دارد که انتظار داریم شاهد آن باشیم. به دنبال ویژگی “هشدارهای ایمنی مورد” در iOS 14.5 در هفته گذشته ، ردیاب های AirTags می توانند صورتحساب اصلی را در این رویداد بگیرند.

از نظر تازه سازی سخت افزاری ، iPad Pro ، AirPods و Apple TV همه به عنوان دریافت کننده به روزرسانی ذکر شده اند. تصور می شود AirPods 3 دارای ساقه های کوتاه تر و یک مورد کوچکتر باشد ، اما ممکن است یک حلقه مغناطیسی برای شارژ MagSafe نیز وجود داشته باشد. از آنجا که انتظار می رود در ماه آوریل به قفسه های فروشگاه بروند ، مطمئناً در یک رویداد اواخر ماه مارس گوشی های جدید به نمایش در خواهند آمد. همچنین ممکن است نسخه به روز شده AirPods Pro را به صورت ظاهری مشاهده کنیم.

آیپد پرو نسل 5 نیز تضمین شده است که با اپل سیلیکون و برخی دیگر از رم های دیگر ظاهر می شود. آیا ما شاهد شارژ 5G و MagSafe نیز خواهیم بود؟ و سپس این سوال پیش می آید که از چه فناوری نمایشگری استفاده خواهد کرد. سرانجام ، دو شگفتی می تواند به شکل آیفون SE 3 و نسل ششم آیپد مینی باشد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  IOS 16.3: باگ پشتیبان ICLOUD کاربران را آزار می دهد

نظرات در مورد : رویداد مارس اپل در 23 این ماه برگزار خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *