رویت شدن گوشی Y55 5G ویوو در Geekbench

رویت شدن گوشی Y55 5G ویوو در Geekbench

هفته گذشته، مشخصات و تاریخ رونمایی احتمالی ویوو Y55s از طریق یک لیست آنلاین به بیرون درز کرد. در حال حاضر، یک دستگاه آینده دیگر توسط سازنده چینی گوشی های هوشمند از طریق لیست Geekbench کشف شده است.

طبق گزارش mysmartprice، طبق گزارش‌ها، vivo در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند جدید به نام vivo Y55 5G است. اسم رمز دستگاه ویوو V2127 بوده که به عنوان ویوو Y55 5G از طریق پایگاه داده IMEI تأیید شد. گوشی مورد اشاره با برخی از مشخصات کلیدی آن در سایت بنچمارک Geekbench ظاهر شده است.

لیست Geekbench بیان می‌کند که vivo V2127 توسط چیپ ARM MT6833V/ZA، که در اصل پردازنده مدیاتک Dimensity 700 است، قدرت می‌گیرد. فهرست همچنین فاش کرده که چیپست به شش هسته CPU با فرکانس 2.00 گیگاهرتز و دو هسته دیگر با فرکانس 2.20 گیگاهرتز مجهز شد.

این لیست همچنین آشکار می کند که دستگاه دارای 8 گیگابایت رم بوده و تحت اندروید 12 عمل می کند. اگر این دستگاه به بازار چین عرضه شود، با رابط کاربری OriginOS و اگر به بازارهای جهانی برسد، با FunTouchOS UI عرضه می شود. این دستگاه در تست تک هسته ای Geekbench امتیاز 430 و در تست چند هسته ای 1438 امتیاز کسب کرد.

گوشی ویوو V55 5G برای اولین بار رویت شده، بنابراین اطلاعات در مورد آن کمیاب است، اما ما انتظار داریم که شاهد افشای اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه باشیم که جزئیات بیشتر مشخصات را فاش کند.

برای کسب جزئیات تکمیلی باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند دنبال رونمایی چه نوع اسمارتفون میان رده ای است. چیپ مدیاتک دایمنسیتی 700 یک گزینه 5جی بوده که طراحی قابل قبولی خواهد داشت و می تواند نظر علاقمندان به گوشی میان رده را جلب کند.

همچنین انتظار داریم با قیمتی کمتر از 300 دلار عرضه شود. بنابراین باید به انتظار ادامه داد تا مشخص شود برند چینی چه هدفی را دنبال می کند. گوشی Y55 5G همانطور که می دانید از شبکه 5جی پشتیبانی کرده و قطعا خواهد توانست از گزینه های جذاب 5جی در بازار باشد. جزئیات بیشتری موجود نیست و نباید به شایعات بی اساس هم اشاره کرد. ویو قصد دارد تا پایان سال چند مدلی را رونمایی نماید و گوشی Y55 5G یکی از این مدل ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید  گوشی ویوو V29 Lite 5G با نمایشگر امولد معرفی شد

پیش بینی شده مدل های رده میانی دیگری هم از راه برسد. البته برای گزینه پرچمدار باید تا اوایل 2022 منتظر ماند. کمپانی مورد اشاره تاکنون اسمارتفون های محبوبی را در بازار با قیمتی ایده آل عرضه کرده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رویت شدن گوشی Y55 5G ویوو در Geekbench

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *