رویت شدن موتورولا Moto G51 5G در گیگ بنچ

رویت شدن موتورولا Moto G51 5G در گیگ بنچ

موتورولا قصد دارد بزودی گوشی هوشمند Moto G51 5G را معرفی کند. به تازگی در پایگاه داده گیگ بنچ اسمارتفونی رویت شد و این دستگاه چیزی نیست جز Moto G51 5G. بنابراین باید انتظار داشت بزودی معرفی شود.

موتورولا Moto G50 5G را در آگوست امسال در بازار استرالیا رونمایی کرد. در حال حاضر ، این شرکت قصد دارد جانشین خود را معرفی کند زیرا دستگاهی به نام Motorola G51 5G به تازگی در پورتال Geekbench ظاهر شده است. این لیست مشخصات کلیدی دستگاه را فاش می کند و وجود آن را تأیید می کند.

طبق لیست ، Motorola Moto G51 5G بر روی اندروید 11 به صورت رایگان اجرا می شود. این تلفن هوشمند 543 امتیاز تک هسته ای و 1675 امتیاز چند هسته ای را در پورتال Geekbench 5 کسب کرده است. این امتیازات به دلیل Qualcomm Snapdragon 750G SoC و 4 گیگابایت رم امکان پذیر است. ما انتظار داریم این نسخه اصلی گوشی هوشمند باشد و ممکن است با 6 گیگابایت رم بالاتر نیز عرضه شود. همچنین انتظار می رود که دارای چندین پیکربندی ذخیره سازی باشد.

به غیر از این فهرست ، شایعه شده است که این دستگاه به زودی امسال عرضه می شود و ممکن است نسبت به مدل قبلی Moto G50 ارتقا یابد. Moto G50 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS با نرخ تازه سازی 90 هرتز است.

این دوربین دارای سیستم دوربین سه گانه با 48 مگاپیکسل اصلی ، سنسور ماکرو 2 مگاپیکسل و سنسور عمق 2 مگاپیکسل است. این تلفن هوشمند دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 15 واتی است. مجهز به مدیاتک Dimensity 700 SoC با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین دارای اسلات کارت microSD برای ذخیره سازی بیشتر است. سیستم عامل آن اندروید 11 است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی موتورولا موتو X40 با چیپ اسنپدراگون 8 نسل 2

نظرات در مورد : رویت شدن موتورولا Moto G51 5G در گیگ بنچ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *