رونمایی ZTE از اولین گوشی با دوربین سلفی زیر نمایشگر

ZTE

شرکت ZTE که به عنوان برند مطرح چینی شناخته می شود، به تازگی اولین گوشی هوشمند با دوربین سلفی زیر نمایشگر جهان را به نام اکسون 20 نسخه 5جی رونمایی کرد. این گوشی هوشمند دارای پوشش لایه ای شفاف بوده که موجب خواهد شد نور وارد دوربین سلفی شود.

طی سال های قبل شرکت های بزرگی سعی داشتند اولین گوشی هوشمند با فناوری دوربین سلفی زیر نمایشگر را ارائه دهند اما موفق نشدند. در این بین ZTE پا پیش گذاشته و توانسته اولین گوشی با دوربین سلفی زیر نمایشگر را تحت عنوان اکسون 20 نسخه 5جی رونمایی کند.

با انتقال دوربین جلو به زیر صفحه نمایش حاشیه نمایشگر اکسون 20 بسیار کاهش یافته و شاهد گوشی هوشمندی با طراحی زیبا و ظریف هستیم. از آنجایی که ورود نور کافی به دوربین سلفی زیر نمایشگر کم است، کمتر شرکتی سعی کرده چنین فناوری را به کار گیرد زیرا موجب تصویربرداری کم کیفیت دوربین جلو می شود.

ZTE

حال ZTE توانسته به این فناوری دست یافته و محصولی معرفی کند که در نوع خود قابل توجه است. سنسور دوربین سلفی این گوشی از نوع 32 مگاپیکسلی بوده و با فناوری تشخیص نور هم همراست. گذشته از آن چیدمان جدیدی در اطراف لنز دوربین استفاده شده که بدون تغییر رنگ، با سایر بخش‌های نمایشگر مطابقت دارد. در نهایت با استفاده از یک الگوریتم جدید، تصویربرداری دوربین سلفی با کیفیت ایده آل صورت خواهد گرفت.

این تلفن هوشمند دارای نمایشگر اولد FHD+ بوده و نرخ نوسازی 90 هرتزی دارد. همچنین نمایشگر نسبت ابعاد 20.5:9 داشته و زیر نمایشگر نیز حسگر اثرانگشتی تعبیه شده است. دوربین عقب چهارگانه 64/8/2/2 مگاپیکسلی است و چیپ هشت هسته ای اسنپدراگون 765جی هم تدارک دیده شده است. حافظه رم آن 6/8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128/256 گیگابایتی اعلام شد. در سایر مشخصه باید به باتری 4220 میلی آمپرساعتی، فناوری شارژ سریع 30 واتی، سیستم عامل اندروید 10 کیو مبتنی بر رابط کاربری  Mifavor 10.5 اشاره داشت.

این تازه وارد در رنگ مشکی، بنفش، سفید و نارنجی از یک هفته دیگر با قیمت پایه 322 و نهایی 410 دلاری عرضه می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  غول چینی از گوشی تاشو اقتصادی خود رونمایی کرد

نظرات در مورد : رونمایی ZTE از اولین گوشی با دوربین سلفی زیر نمایشگر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *