رونمایی کمپانی گوگل از UI جدید مرورگر گوگل کروم

مرورگر گوگل کروم

مرورگر گوگل کروم | کمپانی گوگل یکی از اصلی ترین کمپانی های دنیا می باشد که با موتور جستجوگر بسیار هوشمند خود توانست مسائل بسیار زیادی را از افراد برطرف نماید، اکنون این کمپانی از UI جدید مرورگر خود یعنی مرورگر گوگل کروم رونمایی به عمل آورده است که در ادامه به UI جدید این مرورگر اشاره خواهیم کرد.

مرورگر گوگل کروم

اخیرا خبرهای جذاب بسیاری از سوی کمپانی گوگل شنیده می شود که نشان می دهد این کمپانی تصمیم دارد تا UI جدید خود را برای مرورگر اندرویدی کروم اضافه نماید. این UI به بخش Explore این مرورگر اختصاص دارد. مرورگر اندرویدی کروم به زودی UI جدیدی برای قسمت Explore خود را دریافت خواهد نمود که می تواند برای کاربران بسیار جذاب و جالب توجه باشد. این بحث در راستای UI کلی جدید این مرورگر بوده و اکنون توسط کمپانی گوگل در حال آزمایش بوده و در صورتی که بدون اشکال باشد ، گوگل آن را به طور رسمی رونمایی خواهد کرد.

کمپانی گوگل روشی تازه برای کاربران کروم فراهم نموده است که بتوانند مطالبی را که علاقمند هستند به راحتی جستجو نمایند. این قابلیت جدید می تواند برای تمامی کاربرانی که به دنبال سایت های مورد علاقه ی خود هستند، کاربردی باشد. در همین هنگام، به منظور آزمایش این قابلیت از یک سری سایت هندی استفاده شده است که از واقعیت و سلامت این افزونه جدید اطمینان حاصل نمایند.مرورگر گوگل کروم

در صورتی که شما از جدیدترین نسخه ی مرورگر کروم برای دستگاه های اندرویدی استفاده می نمایید باید به قسمت chrome://flags رفته است و به دنبال بخش Explore Websites باشید و در این قسمت سایت های خیلی از آن ها استفاده می نمایید را به اصطلاح Flag نمایید. شما باید این قسمت را فعال و سپس دوباره آن را اجرا نمایید. پس از این کار شما شاهد افزونه  یجدید مرورگر کروم خواهید بود.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید ….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اندروید کیو اطلاعات باتری هدفون بی سیم را به شما اطلاع میدهد

نظرات در مورد : رونمایی کمپانی گوگل از UI جدید مرورگر گوگل کروم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *