رونمایی پاناسونیک از نسل جدید ساندبار خود

اگر اتاق نشیمن شما در سمت کوچکتر است ، جدیدترین صدای پاناسونیک می تواند مناسب ترین گزینه برای تنظیم سینمای خانگی شما باشد. پاناسونیک SC-HTB490 از ساخت فوق العاده باریکی برخوردار است که متناسب با اکثر تلویزیون ها طراحی شده است، البته به طور خاص در مدل های جدید LED 2021 پاناسونیک و اگر می خواهید فضای بیشتری هم صرفه جویی کنید ، می تواند بر روی دیوار نیز نصب شود.

به گفته این شرکت ، HTB490 “صدای قدرتمندی تولید می کند که شکل فشرده آن را نفی می کند”. این به لطف دو واحد بلندگوی کامل و رو به جلو است که می توانند 160 وات نیرو را به تنهایی ارائه دهند و توسط دو پورت رفلکس باس پشتیبانی می شوند که باید فرکانس های پایین موسیقی ، فیلم ها و نمایش های تلویزیونی شما را افزایش دهند.

به آن یک ساب ووفر بی سیم اضافه کنید ، و خروجی برق تا 320 وات جمع می شود – و بدون کابل های آزار دهنده ، می توانید آن را در هر کجای اتاق خود قرار دهید. پاناسونیک می گوید که استفاده از یک صفحه مدار کوچک در داخل ساب ووفر باعث می شود فضای بیشتری در بدن بلندگو ایجاد شود تا صدا طنین انداز شود و “صدای واقعی حماسی” را به خروجی صدا اضافه کند.

اتصال بی سیم از بلوتوث برخوردار است ، به این معنی که شما می توانید موسیقی را از دستگاه خود بدون نیاز به سیم جریان دهید. علاوه بر این ، شما یک پورت HDMI ARC و ورودی نوری و یک پورت USB دریافت می کنید تا بتوانید USB خود را وصل کنید و موسیقی خود را پخش کنید. این جامع ترین لیست گزینه های اتصال ما نیست که از یک نوار صوتی دیده ایم ، اما HTB490 نیز ارزان تر از رقبای با مشخصات بالا مانند Sonos Arc است.

آیا در دسترس بودن هنوز تأیید خواهد شد ، پاناسونیک HTB490 هنگام فروش 349 پوند به شما پس می دهد. این رقم در حدود 480 دلار / 630 دلار استرالیا است ، گرچه قیمت جهانی هنوز اعلام نشده است.

اگر یک طراحی جمع و جور و گزینه های اتصال ساده در بالای لیست علاقه مندی های صدای شما باشد ، این قیمت کاملاً قابل توجیه است – اگرچه می توانید نوارهای صوتی با ویژگی های اضافی مانند صدای فضایی Dolby Atmos را با هزینه کمتری خریداری کنید ، با مدل هایی مانند Sony HT-X8500 که به طور بالقوه ارائه می شود.

بیشتر بخوانید  ساندبار سری 5 سامسونگ ابزار کاربردی برای عاشقان موسیقی

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رونمایی پاناسونیک از نسل جدید ساندبار خود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *