رونمایی وان پلاس از گوشی های اقتصادی Nord N10 5G و Nord N100

شرکت وان پلاس همانطور که انتظار می رفت به تازگی دو مدل اسمارتفون اقتصادی جدید به نام Nord N10 5G و Nord N100 را معرفی کرد. البته نخستین باری است که وان پلاس تحت برند Nord گوشی هوشمندی را معرفی می کند. اگرچه مشخص نیست وان پلاس نورد راهی بازار ایالات متحده می شود یا خیر، اما این شرکت وعده عرضه را داد.

Pete Lau مدیرعامل و بنیانگذار وان پلاس اخیرا گفته است:

مأموریت OnePlus برای به اشتراک گذاشتن فناوری بهتر با جهان بدان معنی است که ما تلاش می کنیم فناوری پیشرفته را برای طیف گسترده تری از کاربران در دسترس قرار دهیم. سری OnePlus Nord N نمایانگر مرحله بعدی است. در استراتژی ما برای ارائه پیشنهادات تلفن های هوشمند خود به نقاط قیمتی بیشتر. اکنون حتی بیشتر کاربران می توانند تجربه ای بدون بار و بدون افت کیفیت را تجربه کنند.

Nord N10 5G یک گوشی هوشمند با پردازنده Snapdragon 690 است که به پشتیبانی شبکه 5جی می پردازد. البته با گزینه میان رده رو به رو هستیم و پرچمداری در کار نیست. این دیوایس به نمایشگر 6.49 اینچی FHD+ با نرخ نوسازی 90هرتز مجهز بوده و به پشتیبانی فناوری Warp Charge 30T هم می پردازد. ناگفته نماند دستگاه با حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی به فروش می رسد. همچنین باید به پک باتری 4300 میلی آمپرساعتی هم اشاره داشت.

در بخش دوربین از پیکربندی چهارگانه با حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید 119 درجه، حسگر ماکرو و حسگر تک رنگ اشاره کرد. در بخش جلو یک حسگر 16 مگاپیکسلی همراست و این گوشی در رنگ یخی با قیمت 329 پوند راهی اروپا و سپس ایالات متحده می شود.

در سوی دیگر مدل Nord N100 با پردازنده Snapdragon 460، حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، صفحه نمایش 6.52 اینچی با نرخ نوسازی 60 هرتز، باتری 5000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ 18 واتی همراست. گفتنیست این گوشی در رنگ مشکی نیمه شب با قیمت 179 پوند عرضه بازار می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گزینه های رنگی گوشی OnePlus 12R لو رفت

نظرات در مورد : رونمایی وان پلاس از گوشی های اقتصادی Nord N10 5G و Nord N100

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *