رونمایی نیکون از دوربین حرفه ای Z9

رونمایی نیکون از دوربین حرفه ای Z9

دوربین حرفه‌ای نیکون Z9 با مجموعه‌ای از ویژگی‌های شگفت‌انگیز و قیمتی بسیار بالا در هند عرضه شده است. جدیدترین دوربین بدون آینه فول فریم (فرمت نیکون FX) سری Z با نام نیکون Z9 در حال حاضر در بازارهای بین المللی موجود است. دوربین مملو از ویژگی ها به دلیل عملکرد درجه یک خود مورد تحسین کاربران قرار گرفته است. در واقع، Z9 به طور گسترده به عنوان یک بازگشت برای شرکت محصولات اپتیکال ژاپنی در نظر گرفته می شود.

با ناراحتی بسیاری از عکاسان هندی که منتظر بودند تا نیکون Z9 را با نفس بند بیاورند، دوربین بدون آینه جدید به راحتی در جیب نیست. با این حال، کسانی که مایل به پرداخت پول زیادی هستند، در معرض خطر هستند. دوربین پر ویژگی نیکون Z9 یک دوربین بدون آینه فول فریم است که در 29 اکتبر در هند به طور رسمی معرفی شد. دوربین سری Z پرچمدار (با فرمت نیکون FX) دارای ویژگی های چشمگیری از جمله سنسور CMOS انباشته 45.7 مگاپیکسلی است. متأسفانه، خرید آن باعث می شود بسیاری از افراد جیب خالی داشته باشند.

نیکون بالاخره دوربین فول فریم (فرمت نیکون FX) پرچمدار سری Z خود را وارد بازار هند کرد. همانطور که گفته شد، دوربین در حال حاضر در سطح جهانی قابل استفاده است. نیکون Z9 4,75,995 INR عظیم را برای شما به ارمغان می آورد که تقریباً به 6366 دلار تبدیل می شود. این بیشتر از قیمت درخواستی نوع آمریکایی دوربین است. نیکون Z9 با قیمت 5,499 دلار در ایالات متحده (حدود 4,11,127 INR) به فروش می رسد. به عبارت دیگر، کاربران هندی باید 75000 INR اضافی (حدود 1000 دلار) برای همان دوربین بپردازند. این اولین بار نیست که یک شرکت فناوری محصول خود را با قیمت بالاتر در هند می فروشد. با این حال، حاشیه زیاد باعث می شود قیمت نیکون Z9 ضعیف باشد.

رونمایی نیکون از دوربین حرفه ای Z9

Z9 دارای سنسور جدید 45.7 مگاپیکسلی با فرمت FX BSI CMOS است. این سنسور از طراحی انباشته‌ای استفاده می‌کند که طبق گزارش‌ها سرعت بازخوانی را بهبود می‌بخشد. علاوه بر این، این حسگر با یک پردازشگر تصویر ارتقا یافته EXPEED 7 همکاری می‌کند که طبق ادعای شرکت، سرعت پردازش ده برابری بالاتری دارد. قدرت پردازش راه را برای فناوری جریان دوگانه هموار می کند. جدای از آن، نیکون Z9 درخشان ترین منظره یاب جهان را در خود جای داده است. در اصل به یک پنل جدید Quad-VGA اشاره دارد که می تواند روشنایی منظره یاب را بر اساس شرایط نوری تنظیم کند.

بیشتر بخوانید  رونمایی از دوربین نیکون Z30 با قیمت 710 دلار

علاوه بر این، Z9 دارای یک EVF و یک صفحه نمایش لمسی 3.2 اینچی است. همچنین، این اولین بار است که نیکون یک صفحه نمایش لمسی کج چهار محوره را بر روی دوربین خود قرار داده است. این یک عملیات بصری را تضمین می کند. جدای از آن، Z9 اولین دوربین در سری Z است که با دستگیره عمودی عرضه می شود. نیکون Z9 از طراحی حسگر جدیدی استفاده می‌کند که سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز روی تراشه را بهتر بر روی دوربین تضمین می‌کند. سیستم AF قادر به ردیابی اجسام کوچکتر است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رونمایی نیکون از دوربین حرفه ای Z9

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *