رونمایی لنوو از لپ تاپ فوق سبک ThinkPad X1 Nano

شرکت لنوو یکی از برندهای موفق تولیدکننده سیستم های کامپیوتری و دسکتاپی است. در این بین به تازگی لپ تاپ فوق سبک 1400 دلاری خود را به نام ThinkPad X1 Nano معرفی کرد. این نوت بوک یک مدل با وزن 2 پوندی بوده و دارای نمایشگر 13 اینچی است و وضوح تصویر آن 1350*2160 پیکسل می باشد و پردازنده Core i7 نسل یازدهمی Tiger Lake اینتل و برخی ویژگی های بزرگ دیگر برای آن در نظر گرفته شد.

این لپ تاپ با قیمت 1400 دلار عرضه می شود و سبک ترین مدل موجود در میان نوت بوک هاست. یک باتری 48 وات ساعتی دارد و افراد می توانند مدت زمان طولانی این لپ تاپ را به کار گیرند. ThinkPad X1 Nano برای نخستین بار در اوایل سال جاری معرفی شد و اکنون با رونمایی مجدد قرار است اواخر سال 2020 به بازار عرضه شود.

لپ تاپ موردبحث را می توان با سیستم عامل اوبنتو، ویندوز 10 یا لینوکس خریداری کرد. ابعاد دقیق ThinkPad X1 Nano به گفته لنوو 11.5*8.15*0.55 اینچ است و صفحه کلید با نور پس زمینه هم شامل این گزینه شد. این نوت بوک از وب کم HD بهره می برد که به پشتیبانی ویندوز هلو مایکروسافت می پردازد. یک دریچه هم برای وبکم هم تدارک دیده شده که موجب افزایش سطح امنیت استفاده از وبکم می شود.

به لطف امنیت Lenovo ThinkShield که از هوش مصنوعی روی دستگاه برای امنیت بیومتریک استفاده می کند ، یک خواننده اثر انگشت و پشتیبانی از تشخیص صدا نیز وجود دارد. شرکت چینی می گوید لپ تاپ جدید از حافظه رم 16 گیگابایتی LPDDR4x و حافظه ذخیره سازی SSD با ظرفیت 1 ترابایت بهره می برد. اسپیکرهای استریو با پشتیبانی از فناوری صوتی Dolby Atmos، جک 3.5 میلیمتری و 4 میکروفون سایر ویژگی های تینک پد ایکس 1 نانوست.

دو پورت Thunderbolt 4 روی این لپ تاپ تعبیه شده که بزرگترین قابلیت مدل موردبحث تلقی می شود. اگرچه این درگاه ها به لطف پشتیبانی از خروجی ویدئو ، شارژ و انتقال سریع پرسرعت و برخی دیگر، کاربردی هستند و اگر قصد دارید از لوازم جانبی فاقد اتصال USB-C استفاده کنید، به یک آداپتور نیاز خواهید داشت.

بیشتر بخوانید  کنسول دستی لنوو Legion Go در راه است

از ویژگی های اختیاری می توان به پشتیبانی از شبکه های بی سیم 4G LTE و / یا 5G ، صفحه نمایش لمسی و پوشش بالایی فیبر کربن بافته شده برای لپ تاپ اشاره کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رونمایی لنوو از لپ تاپ فوق سبک ThinkPad X1 Nano

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *