رونمایی لنوو از دو تبلت میان رده و پریمیومی

لنوو

شرکت لنوو به تازگی از دو تبلت میان رده و پریمیومی خود رونمایی به عمل آورد. یکی از انها Tab P11 Pro است و مدل رده بالا و پریمیومی لنوو با زبان طراحی جدید محسوب می شود. این تبلت دارای نمایشگر بزرگ 11.6 اینچی اولد 2560*1600 پیکسل محسوب شده و حاشیه نمایشگر کمی دارد. صفحه نمایشی که از Dolby Vision و HDR10 پشتیبانی به عمل می آورد.

به نوعی لنوو سعی کرده رقیب جدی برای سری گلکسی تب اس 7 و آیپد پرو معرفی کند. همچنین یک حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر تعبیه شده و دوربین عقب دوگانه عمودی هم تدارک دیده شد. در بخش سخت افزاری باید به پردازنده Snapdragon 730G هشت هسته‌ای، حافظه رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، دوربین عقب دوگانه 13 و 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره کرد.

لنوو

این تبلت جدید که به عنوان Tab P11 Pro شناخته می شود، عمر باتری 15 ساعته را برای کاربر خود رقم می زند. یعنی با تبلتی رو به رو هستیم که عمر باتری طولانی با وجود مشخصات کلیدی رده بالا دارد. شایان ذکر است که از اسپیکرهای استریو JBL هم بهره گرفته شده  و باید محصول جدید لنوو را در بحث صدا باکیفیت تلقی کرد. بدنه از جنس آلیاژ آلومینیوم است و هیچ خبری از شبکه LTE یا 5جی نیست.

با قیمت 500 دلاری، افراد از تبلت پریمیومی و جذابی برخوردار می شوند. البته اگر 100 دلار اضافی پرداخت کنید، قلم، صفحه کلید و کاور هم دریافت خواهید کرد.

Tab M10 HD

لنوو

علاوه بر تبلت پی 11 پرو، لنوو یک میان رده استاندارد به نام Tab M10 HD هم معرفی کرد. تبلتی که طراحی ساده و مشخصات ایده آلی دارد. این تبلت دارای نمایشگر 10.1 اینچی HD با شدت روشنایی 400 نیت است. خروجی صدا از فناوری دالبی اتموس پشتیبانی به عمل آورده و یک تبلت سطح بالاست. پردازنده ای که در این تبلت تعبیه شده Helio P22T مدیاتک شناخته می شود و در کنار آن باید به 4 یا 2 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا اشاره کرد.

محصول مقرون به صرفه لنوو از باتری 5000 میلی آمپرساعتی برخوردار بوده و به پشتیبانی شبکه 4جی می پردازد. یک لنز 8 مگاپیکسلی در عقب و یک لنز 5 مگاپیکسلی در جلو تعبیه شد. با سیستم عامل اندروید 10 تازه وارد رده میانی و اقتصادی Lenovo با قیمت 130 دلار بزودی عرضه می شود.

بیشتر بخوانید  نمایشگر گیمینگ لنوو Legion R27fc معرفی شد

برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است به وب سایت شرکت لنوو مراجعه کنید. شایان ذکر بوده که مدل Tab M10 HD تا پاییز 2020 راهی بازار خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رونمایی لنوو از دو تبلت میان رده و پریمیومی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *