رونمایی فسیل از ساعت هوشمند Fossil Gen 5E در دو سایز

فسیل

شرکت فسیل یکی از برندهای مطرح تولیدکننده گجت پوشیدنی بوده که به تازگی ساعت هوشمند جدید Fossil Gen 5E را معرفی کرد. ساعتی که از نمایشگر دوار برخوردار است و در دو سایز به فروش می رسد.

البته عمده کمپانی های تولیدکننده ساعت هوشمند سعی می کنند محصول خود را در دو سایز مختلف عرضه دارند و فسیل نیز یکی از آنهاست. ساعت Fossil Gen 5E به سیستم عامل ور OS گوگل مجهز بوده و یکی از سیستم عامل های قابل سفارشی محسوب می شود.

افراد می توانند ساعت را در سایز موردنظر به سادگی خریداری کنند. دو مدل 44 و 42 میلیمتری هستند و به نمایشگر 1.19 اینچی امولد با تراکم 328ppi مجهز می باشند. تفاوتی بین دو نسخه وجود ندارد جز اینکه نسخه 44 میلیمتری دارای بند 22 میلیمتری و مدل 42 میلیمتری دارای بند 18 میلیمتری است. هر دو نیز دارای ضخامت 12 میلیمتری بوده و با ساعت های باکیفیتی رو به رو هستیم.

فسیل

یک کلید فیزیکی در بخش کناری ساعت تعبیه شده که برخلاف طراحی چرخان یک کلید چرخان محسوب نمی شود. در مشخصات اصلی شبیه به Gen 5 بوده و از جمله باید به بلندگو داخلی، ان اف سی، حالت بهبود مصرف انرژی، پردازنده اسنپدراگون 3100، حافظه داخلی 4 گیگابایتی و رم 1 گیگابایتی اشاره کرد. نکته جذاب این ساعت پشتیبانی از GPS بدون اتکا به یک چیپ GPS است.

متاسفانه با وجود مشخصات مطلوب خبری از حسگرهای  ارتفاع سنج، قطب نما و حسگر سنجش نور در این مدل نیست. ساعت هوشمند نسل جدید فسیل با قیمت 249 دلاری به فروش خواهد رسید و نسبت به Gen 5 اصلی با قیمت 296 دلار چهل دلار هزینه کمتری به دنبال دارد.

برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است به وب سایت شرکت سازنده یعنی فسیل مراجعه کنید. این شرکت در پی آن است بزودی محصولات بیشتری معرفی کند. احتمالا بزودی یک دستبند تناسب اندام جدید هم توسط این شرکت رونمایی خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ساعت فسیل Gen 6 Hybrid معرفی شد

نظرات در مورد : رونمایی فسیل از ساعت هوشمند Fossil Gen 5E در دو سایز

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *