رونمایی ریزر از لپ تاپ گیمینگ جدید Blade Stealth 13

شرکت ریزر در آوریل سال جاری بود که لپ تاپ Blade Stealth 13 را با پردازنده نسل دهمی Ice Lake که توان مصرفی 25 واتی داشت و از نمایشگر 120 هرتز بهره می‌برد، معرفی کرد. این لپ تاپ به عنوان اولین اولترابوک گیمینگ جهان شناخته می‌شد. حال به تازگی در رویداد RazerCon، این نوت بوک بروزرسانی سخت افزاری شده و گزینه قدرتمندی محسوب می‌شود. محصول جدید دارای پردازنده نسل یازدهمی Core i7 شش هسته‌ای 28 واتی Tiger Lake اینتل است و به نمایشگر اولد نیز مجهز شد.

بروزرسانی بیشتر پردازنده و صفحه نمایش را دربرمی‌گیرد، بنابراین شاهد ویژگی‌های بزرگ بیهوده نیستیم. پردازنده نسل یازدهمی از نوع Core i7-1165G7 است که ویژه گیمینگ بوده و قدرت عملکرد بالایی را برای Blade Stealth 13 جدید رقم می‌زند. فرکانس پایه این چیپ 2.8 گیگاهرتزی بوده و در فرکانس حداکثری 4.7 گیگاهرتزی به حساب می‌آید.

توان مصرفی این پردازنده 28 واتی بوده که نسبت به مدل قبل 3 وات مصرف بیشتری دارد. درباره نمایشگر از پنل اولد 4K UHD لمسی بهره گرفته شده و البته یک مدل Full HD لمسی اولد با نرخ نوسازی 60 هرتز هم در نظر گرفته شد. پشتیبانی 100 درصدی از استاندارد رنگی DCI-P3 موجب خواهد شد تا با لپ تاپی رو به رو باشیم که سطح کیفیت رنگی بالایی دارد.

همچنین مدلی با نمایشگر Full HD و نرخ نوسازی 120 هرتزی مات هم تدارک دیده شد. علاوه بر تغییرات ذکر شده، این لپتاپ با صفحه نمایش 13.3 اینچی دارای پورت تاندربولت 4 بوده که از نمایشگر مستقل پشتیبانی کرده و چندین پورت دیگر هم برای این مدل در نظر گرفته شد.

Blade Stealth 13 با گرافیک GeForce GTX 1650 Ti Max-Q انویدیا که 4 گیگابایت حافظه ویدئویی GDDR6 دارد، حافظه داخلی 512 گیگابایتی اس اس دی، 16 گیگابایت رم دو کاناله و برخی دیگر راهی بازار می شود. پشتیبانی از وای فای 6 و بلوتوث 5.1 دیگر مشخصه این نوت بوک گیمینگ باریک ریزر است. Blade Stealth 13 جدید از همین ماه با قیمت 1799 دلار عرضه خواهد شد و نمونه اولد با قیمت 1999 دلار عرضه می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رونمایی ریزر از هدفون بی سیم جدید Opus

نظرات در مورد : رونمایی ریزر از لپ تاپ گیمینگ جدید Blade Stealth 13

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *