رونمایی ردمی از نمایشگر 2کی 27 اینچی

رونمایی ردمی از نمایشگر 2کی 27 اینچی

یک مانیتور Redmi نیز در کنار مانیتور 27 اینچی 4K شیائومی اوایل امروز در چین معرفی شد. این محصول که با نام Redmi Monitor 27 inch Pro شناخته می شود، وضوح 2K را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهد. در ادامه به صورت کامل با این نمایشگر نیمه حرفه ای ردمی آشنا خواهیم شد.

مانیتور جدید Redmi با شماره مدل RMMNT27NQS عرضه می شود. این نمایشگر 27 اینچی IPS LCD با وضوح 2560 در 1440 پیکسل (2K)، 16.7 میلیون رنگ و روشنایی 300 نیت را به نمایش می گذارد.

صفحه نمایش از 100٪ طیف رنگ sRGB و نور DC پشتیبانی می کند. دارای گواهینامه TÜV Rheinland و SGS برای انتشار نور آبی کم است. از آنجایی که مانیتور یک مدل مقرون به صرفه محسوب می شود، گزینه های پورت محدودی را ارائه می دهد. از جمله این پورت ها باید به HDMI 1.4، DP 1.2 و پورت صدا اشاره کرد که همگی کانکتورهای کاربردی هستند.

به هر حال، محصول دارای پایه قابل تنظیم است که به جلو و عقب می توان آن را تغییر زاویه داد و همچنین قابلیت نصب روی دیوار هم دارد. همچنین می توان از آن به صورت عمودی استفاده کرد.

از دیگر ویژگی های آن می توان به پوشش مغناطیسی پورت ها و سوراخ در پایه برای مدیریت کابل اشاره کرد. مانیتور Redmi 27 اینچی پرو در چین 1599 ین (251 دلار) قیمت دارد. اما برای مدت محدودی با قیمت 1399 ین (219 دلار) فروخته می شود. این محصول با 3 سال گارانتی عرضه می شود و در حال حاضر برای پیش خرید آماده شده است.

در حال حاضر، ما هیچ ایده ای در مورد در دسترس بودن مدل بین المللی آن نداریم. پیش بینی می شود این برند بزودی مدل های جدیدی را در سبد محصول خود قرار دهد و نمایشگر 2کی 27 اینچی یک گزینه نیمه حرفه ای برای کسانی است که به دنبال مانیتور جذاب و در عین حال خوش قیمت هستند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  Redmi K70 مشخصاتی شبیه به Redmi K70 Pro دارد

نظرات در مورد : رونمایی ردمی از نمایشگر 2کی 27 اینچی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *