رونمایی ال جی از لپ تاپ باریک Ultra Gear 17

رونمایی ال جی از لپ تاپ باریک Ultra Gear 17

ال جی ممکن است در حال برنامه ریزی برای تعطیل کردن مشاغل سخت افزاری گوشی های هوشمند خود باشد اما این نام تجاری از جنبه های دیگر همچنان یک اسم پیشرو است ، یکی از آنها بخش نمایش است. این برند کره ای به تازگی از لپ تاپ جدیدی برای بسته بندی نمایشگر OBM خود در بازارهای داخلی خبر داده است. این لپ تاپ LG Ultra Gear 17 لقب گرفته و محصولی با عملکرد بالا است.

Ultra Gear 17 از یک نمایشگر عظیم 17 اینچی WQXGA برخوردار است که یک صفحه LCD با وضوح 2560 x 1600 پیکسل است. اندازه نمایشگر کیفیت تصویر واضح و واضحی را فراهم می کند. این لپ تاپ همچنین دارای پردازنده 11th Gen Intel Core i5 همراه با 8 گیگابایت حافظه DDR4 3200MHz است. به طور مساوی 512 گیگابایت M.2 NVMe SSD پردازنده وجود دارد. در صورت تمایل کاربران با استفاده از اسلات های توسعه دهنده می توانند RAM و حافظه را نیز به روز کنند.

رونمایی ال جی از لپ تاپ باریک Ultra Gear 17

علاوه بر این ، Ultra Gear 17 از یک GPU NVIDIA GeForce GTX 1650Ti بهره می برد. کارت گرافیک هنگام اجرای کارهای ویدئویی یا بازی ها یک محیط سریع و راحت را فراهم می کند. با وجود اندازه صفحه نمایش بزرگ ، لپ تاپ جدید LG بسیار حجیم نیست زیرا وزن آن 1.95 کیلوگرم است. این به رغم بسته بندی سلول باتری 80 وات ساعت است. LG که از باتری صحبت می کند ، آن را به عنوان توانایی تأمین عمر باتری طولانی معرفی می کند. این لپ تاپ همراه با “سیستم خنک کننده دوگانه قدرت” است که به سرعت با دو کولر گرمای داخلی را خنک می کند و می تواند برنامه های پیشرفته ای را به صورت پایدار اجرا کند. -PD ، 1 پورت HDMI و یک ورودی DC برای برق.

در مورد قیمت و در دسترس بودن ، LG Ultra Gear 17 برای خرید در کره جنوبی موجود است و 2.24 میلیون وون (1986 ~ دلار) قیمت دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  خرید لپ تاپ استوک با 6 ماه ضمانت رایگان را تجربه کنید

نظرات در مورد : رونمایی ال جی از لپ تاپ باریک Ultra Gear 17

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *