رونمایی ال جی از ساندبار S95QR

رونمایی ال جی از ساندبار S95QR

شرکت ال جی همانند دیگر کمپانی ها پیش از برگزاری رویداد CES 2022، محصول جدیدی را به عنوان ساندبار معرفی کرده که S95QR نام دارد و از فناوری صدا فراگیر با برخی ویژگی اضافی برخوردار است.

این ساندبار به سیستم کانال 9.1.5 مجهز است و به پشتیبانی دالبی اتموس و  DTS:X هم می پردازد. این دستگاه به 5 کانال ارسال صدا رو به بالا داشته که تاکنون در هیچ ساندباری مشاهده نشد.

خروجی صدا دستگاه 810 واتی بوده و با وجود کانال 9.1.5 صدا فراگیر و شفافی را در اختیار مخاطب خود می گذارد. همچنین به لطف فناوری  IMAX Enhanced باید انتظار تجربه صوتی سه بعدی هم داشت.

ال جی S95QR سه کانال صدا در ساندبار اصلی و دو کانال صدا دیگر روی اسپیکرهای اضافی دارد. وجود کانال صوتی رو به بالا صدا شفاف و بهتری به گوش می رساند که نسبت به سایر ساندبارها ویژگی برجسته ای تلقی می شود.

یک ساب ووفر هم در کنار ساندبار تعبیه شده که صدا بم را به مخاطب ارائه می دهد. دو اسپیکر بی سیم با وجود 4 درایور صوتی، به صورت زاویه 135 درجه صدا را در فضا پخش می کنند. اگرچه ال جی S95QR برای یک اتاق بسیار بزرگ مناسب نباشد اما برای یک اتاق کوچک یا متوسط عالی بوده و تجربه فراگیر صوتی را فراهم می سازد.

شرکت ال جی برای حالت Music Mode به استفاده از فناوری Merdian Audio Horizon پرداخت. S95QR با سرویس‌های باکیفیت استریم موسیقی و دستیارهای صوتی از جمله گوگل اسیستنت و الکسا سازگاری دارد. این دستگاه برای رضایت گیمرها از نرخ نوسازی متغیر و حالت تاخیر پایین خودکار برخوردار است. ال جی هنوز تاریخ عرضه و قیمت S95QR را اعلام نکرده اما این ساندبار را به نمایشگاه CES 2022 خواهد آورد. گذشته از آن، بلندگو بلوتوث XBOOM 360، بلندگوی گیمینگ UltraGear و ایرفون‌های Tone Free هم در نمایشگاه مورد انتظار CES 2022 حضور دارند.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نسل جدید مانیتورهای گیمینگ ال جی از راه رسیدند

نظرات در مورد : رونمایی ال جی از ساندبار S95QR

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *