روش های استعلام مانده اعتبار و اعلام پایان بسته‌های افزایشی اینترنت ایرانسل تشریح شد

3G و 4G ایرانسل

انواع روش های استعلام مانده اعتبار و اعلام پایان اعتبار حجمی و زمانی بسته های اینترنتی همراه ایرانسل از طریق پیام کوتاه، کد دستوری (USSD) و نرم افزار کاربردی "ایرانسل من"  ارائه شد.

روابط عمومی ایرانسل در رابطه با استعلام مانده اعتبار و گزارش پایان اعتبار حجمی و زمانی بسته های اینترنتی ایرانسل با استفاده از کد USSD  گفت ، درحال حاضر پایان اعتبار حجمی و یا زمانی بسته‌های اینترنت همراه به روش ارسال پیام کوتاه به مشترکین سیم کارت‌های دائمی و اعتباری گزارش داده می‌شود.

بر اساس این گزارش ، رو به اتمام بودن حجم بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل برای کاربران خدمات اینترنت همراه نسل دو، سه و چهار، از طریق پیام کوتاه در دو نوبت از طریق پیام کوتاه ارسال می شود.همچنین آغاز محاسبه تعرفه خدمات اینترنت همراه مشترکین سیم کارت‌های دائمی بر اساس "تعرفه مصرف آزاد" هم طی پیامکی به اطلاع این دسته از مشترکین می‌رسد. ضمن آنکه میزان باقی مانده اعتبار حجمی و زمانی بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل، از طریق نرم افزار کاربردی "ایرانسل من" به صورت در لحظه برای مشترکین سیمکارت‌های دائمی و اعتباری قابل مشاهده است.کنترل مصرف و شارژ حساب، تغییر طرح تعرفه، شارژ حساب، دریافت و پرداخت صورت حساب، فعالسازی بسته‌های افزایشی و ثبت و بازبینی رخدادها از جمله کاربردهای این اپلیکیشن که برای کاربران گوشی‌های مبتنی بر پلتفرم آندروید، iOS و جاوا عرضه شده، می‌باشد.

مشترکین سیم کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند برای اطلاع از میزان اعتبار زمانی و حجمی بسته های اینترنت ایرانسلی خود با استفاده از شماره گیری کد *555*1*4#  در هر لحظه آگاه شوند.و مشترکین سیمکارت های اعتباری برای  مشاهده ی مانده اعتبار می توانند از طریق شماره گیری کد *141*10#  در هر لحظه مانده اعتبار خود را چک کنند.اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات و تنظیمات لازم برای استفاده از بستر اینترنت همراه مبتنی بر نسل 2، 3 و 4، تعرفه‌ها و بسته‌های افزایشی اینترنت همراه، بررسی قابلیت 3G و 4G گوشی، مناطق تحت پوشش و مودم‌های ایرانسل از طریق نشانی اینترنتی irancell.ir/internet قابل مشاهده است. در حال حاضر شبکه 3G ایرانسل در بیش از 270 شهر و شبکه 4G/LTE ایرانسل در بیش از 60 شهر کشور راه‌اندازی شده است.

4.1/5 - (10 امتیاز)

بیشتر بخوانید  خدمات ویژه ایرانسل به زائران کربلا در اربعین

نظرات در مورد : روش های استعلام مانده اعتبار و اعلام پایان بسته‌های افزایشی اینترنت ایرانسل تشریح شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *