رنگ بندی آی مک جدید برای مک بوک ایر 2021 اپل

رنگ بندی آی مک جدید برای مک بوک ایر 2021 اپل

اپل امسال با اولین iMac جدید خود غافلگیر شد. به روزرسانی های داخلی (بخوانید: تراشه M1 در داخل) چیز خیلی خارق العاده ای نبود ، اما آنچه واقعاً تعجب آور بود ، طراحی مجدد جسورانه ، به خصوص پاشیدن رنگ های روشن بود. با این حال ، به نظر می رسد که این رویکرد زیباشناختی تازه یکبار مصرف نبود. Leakster Jon Prosser ، که در ابتدا پیش بینی کرده بود iMac یک طراحی مجدد رنگارنگ ایجاد می کند ، اکنون ادعا می کند که اپل درمان مشابهی با خط MacBook نیز خواهد داشت.

Prosser به منبعی استناد می کند که ادعا می کند نمونه اولیه MacBook آبی را دیده است. اگر اپل در حال آزمایش رنگ آمیزی آبی برای خانواده MacBook است ، قابل قبول است که گزینه های رنگ بیشتری نیز روی میز باشد. در چند سال گذشته ، سخت افزار اپل به طور فزاینده ای در رنگ های جدید پررنگ ظاهر شده است ، و جدا از سایه های خاموش اپل مدتی است که طرفدار آن است. آیفون XR این روند را احیا کرد، سپس با آیفون 11 و 12 ادامه یافت ، سپس به iPad Air و در نهایت به M1 iMac راه یافت.

رنگ بندی آی مک جدید برای مک بوک ایر 2021 اپل

با این حال ، مشخص نیست که آیا MacBook مورد بحث تازه سازی MacBook Air در آینده است یا احیای MacBook براق که اپل چند سال پیش قطع کرد. گفته می شود که اپل به شدت مشغول کار بر روی یک خانواده MacBook از نو طراحی شده است که باعث تغییر سیلیکون داخلی می شود و تراشه های اینتل را در این روند رد می کند. طبق منابع مختلف ، اپل در حال آماده سازی برای عرضه مدلهای جدید 14 و 16 اینچی مک بوک پرو در نیمه دوم سال 2021 است و این امکان وجود دارد که با یک رنگ آمیزی رنگارنگ وارد بازار شوند.

گزارش شده است که این ماشین های آینده از بروزرسانی هایی مانند کارت خوان microSD و پورت HDMI نیز استفاده می کنند. علاوه بر این ، شایعه شده است که آنها از فناوری mini-LED که اپل در iPad Pro جدید 5G استفاده کرده است نیز استفاده می کنند. جدا از بالا و پایین لبه تخت ، گفته می شود که مدل های جدید MacBook Pro مجهز به سیستم شارژ MagSafe با کابل برق مغناطیسی نیز هستند. علاوه بر این ، تراشه M2 در قلب آن قرار خواهد گرفت ، در حالی که نوار لمسی تفرقه انگیز به نفع مجموعه ای از کلیدهای عملکرد فیزیکی از بین می‌رود.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر مک بوک ایر نسل جدید

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رنگ بندی آی مک جدید برای مک بوک ایر 2021 اپل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *