رندرهایی از ال جی جی 7 منتشر شد

ال جی جی 7

یک ماه قبل بود که شرکت ال جی با انتشار عکس هایی از پرچم دار جدید خود , یعنی گوشی هوشمند ال جی جی 7 , اعلام کرد که تولید این گوشی کنسل نشده و به عنوان پرچم دار 2018 شرکت ال جی عرضه خواهد شد. اما رندر هایی که از این گوشی منتشر شد اطلاعات جالبی را درباره این گوشی در اختیار کاربران قرار داد.

این تصاویر توسط ایوان بلس منتشر شده است و نشان می دهد این عکس ها با تصاویر یک ماه پیش مطابقت دارند و جی 7 قطعا دارای یک بریدگی در لبه بالای صفحه نمایش خواهد بود که همین امر باعث شده فضایی برای حاشیه های کناری نگذاشته است و باید بگوییم همین امر باعث شده طراحی منحصر به فردی داشته باشد. از نظر ضخامت , جی 7 کمی ضخیم تر و مقاوم تر از جی 6 است و ابعاد آن برابر با  153.2×71.9×8.2 میلی متر اعلام شده است. در پنل پشتی حسگر اثر انگشت در کنار دوربینی دوگانه به چشم می خورد , این دوربین از فوکوس خودکار لیزری برخوردار بوده و دارای فلاش LED نیز می باشد همچنین علاوه بر همه این ها جک هدفون , در قسمت پایینی به چشم می خورد.

ال جی جی 7 ال جی جی 7

درباره مشخصات فنی و سخت افزاری این پرچم دار جدید باید بگوییم حافظه رم آن 6 گیگابایت بوده و حافظه داخلی آن 128 گیگابایت در نظر گرفته شده است. پردازنده ای که در جی 7 به کار رفته شده یکی از بهترین چیپ ست ها بوده و از نوع اسنپدراگون 846 می باشد و کیفیت گوشی را به طور قابل توجهی ارتقا داده است.

شایعات و اخبار زیادی درباره زمان عرضه گوشی هوشمند جی 7 به بازار وجود دارد , اما هنوز تاریخی به صورت رسمی توسط این شرکت اعلام نشده است , اما بر اساس فعالیت ها و اطلاعاتی که از شرکت ال جی دریافت شده است به احتمال زیاد قصد دارد گوشی جی 7 را در ماه مه معرفی کند , برای اطلاعات دقیق تر باید منتظر اعلامیه هایی از سوی شرکت ال جی باشیم.

ال جی جی 7 ال جی جی 7

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رندرهایی از ال جی جی 7 منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *