رفع مشکل دایرکت اینستاگرام

دایرکت اینستاگرام

دایرکت اینستاگرام | یکی از شبکه های اجتماعی بسیاری محبوب در سراسر دنیا، اینستاگرام می باشد و افراد زیادی از این اپلیکیشن برای اشتراک گذاری لحظات خود با سیار افراد استفاده می نمایند. در این میان برخی نیز از دایرک اینستاگرام برای ارتباط با سایر افراد استفاده می کنند و همین امر سبب می شود که به اهمیت این شبکه ی اجتماعی افزوده شود.

بر اساس گزارش های منتشر شده از سوی کاربران، ممکن است مسائل بسیاری برای دایرکت اینستاگرام ایجاد گردد. از جمله این مسائل می توان به باز نشدن بخش دایرکت، عدم امکان ارسال پیام، بیرون رفتن به هنگام ورود به بخش دایرکت و سایر مشکلات آن اشاره نمود که در ادامه به نحوه ی حل کردن این مشکلات خواهیم پرداخت.

رفع مشکل دایرکت اینستاگرام

  • حذف Cache اینستاگرام

احتمال دارد علت اصلی عدم ارسال و یا دریافت پیام در دایرکت اینستاگرام مربوط به پر شدن حافظه ی کش و یا دیتای اینستاگرام باشد که شما می توانید با پاک کردن Cache از حافظه مورد استفاده توسط برنامه، به رفع این مسئله بپردازید. برای انجام این کار وارد بخش Settings گوشی خود شوید. در ادامه بر روی بخش مدیریت نرم افزارها و یا APPs کلیک کنید. اکنون باید اپلیکیشن Instagram را از داخل لیست اپلیکیشن های موجود پیدا کرده و به منظور مشاهده ی اطلاعات بیشتر آن را باز کنید. در نهایت گزینه های Clear Cache و Clear Data را انتخاب نمایید. اساسا با انجام این فرآیند حافظه ی Cache و اطلاعات برنامه به طورکلی پاک می شود. در آخر بعد از ورود به اپلیکیشن و وارد نمودن دوباره ی اطلاعات اکانت، حتما دایرکت خود را بررسی کنید.

  • بروزرسانی اپلیکیشن اینستاگرام

دایرکت اینستاگرام

یکی دیگر از مسائل اساسی که می تواند سبب بروز مشکل در اینستاگرام شود، احتمال دارد این اپلیکیشن به بروزرسانی احتیاج داشته باشد. برای حل کردن این مسئله اپلیکیشن مورد نظر خود را به آخرین نسخه موجود در اپ استور بروزرسانی نمایید. اگر مشکل از اپلیکیشن باشد، پس از بروزرسانی کردن آن باید مشکل شما برطرف شود. حتما توجه کنید که برئزرسانی و دانلود اپلیکیشن را از اپ استور های رسمی انجام دهید. در صورتی که اینستاگرتم شما آپدیت می باشد، می توانید روش حذف کردن نسخه کنونی و دانلود دوباره ی نسخه جدید را نیز امتحان نمایید.

  • استفاده از نسخه قدیمی تر اینستاگرام

در صورتی که شما اخیرا اینستاگرام خود را بروزرسانی کرده باشید و دایرکت شما با این مسئله روبرو شود، به منظور حل مسئله ی ارسال پیام در دایرکت اینستاگرام باید برعکس روش قبل یعنی ارسال بروزرسانی اینتساگرام عمل نمایید. روی نسخه های جدید اپلیکیشن آزمایش های بسیاری انجام می گردد ولی احتمال دارد نسخه جدید با گوشی شما سازگاری نداشته و یا مشکلی داشته باشد.

بیشتر بخوانید  گسترش عملکرد سیستم عامل آی اوس در شبکه های اجتماعی

در همین خصوص و به منظور رفع این مسئله، تلاش کنید تا نسخه های قدیمی تر این شبکه ی اجتماعی و یا حداقل نسخه قبل از برورسانی دانگرید نمایید تا اینکه بتوانید از دایرکت ایسنتاگرام نیز به راحتی استفاده نمایید. در صورتی که اگر نیاز به نسخه جدید اپلیکیشن به منظور استفاده از قابلیت های موجود در نسخه جدید را دارید، می توانید هر دو نسخه از این اپلیکیشن را به صورت همزمان نصب کنید.

  • حتما APN کانکشن گوشی خود را بررسی کنید

دایرکت اینستاگرام

اساسا نقش وضعیت اینترنت را در بروز مسئله ی باز نشدن دایرکت اینستاگرام نمی توان موردنظر قرار نداد. در صورتی که از اینترنت سیم کارت استفاده می کنید، حتما تنظیمات APN و یا Access Point Names را بررسی کنید و تلاش کنید تنظیمات پیشین را حذف کرده و دوباره APN جدید را برای گوشی خود تنظیم کنید. در صورتی که از اینترنت ثابت و یا ADSL استفاده می کنید، در قدم اول مودم خود را Restart کنید. در صورتی که مشکلی باقی بود مودم خود را ریست کرده و با پشتیبانی تماس بگیرید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

3.9/5 - (29 امتیاز)

نظرات در مورد : رفع مشکل دایرکت اینستاگرام

12 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام وقت بخیر ببخشید یک ماه دایرکت انیستاگرام قفله اونای که تو هشتگ میان نمتوننن پیام بدین چطور باید درستش ممنون

    1. سلام! برای حل مشکل قفل شدن دایرکت اینستاگرام، ابتدا از آخرین نسخه برنامه استفاده کنید و سپس از تنظیمات حسابتان، بخش حریم خصوصی را بررسی کنید. اگر مشکل ادامه دارد، می‌توانید با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید تا به شما کمک کنند. موفق باشید!

  2. سلام اميدوارم حالتون خوب باشه،
    من پيام ميفرستم داخل دايركت بعد ميخوام حذف كنم
    حذف نميشه و نه كپي ميشه كمكم كنيد ممنون ميشم

  3. سلام ،پیام هایی که برام ارسال میشه رو نمیتونم کپی کنم ،وقتی روی پیام نگه میدارم و گزینه کپی رو میزنم به جاش گزینه گزارش برام باز میشه ،قبل از آپدیت درست بود الان اینجوری شده ،ممنون میشم راهنمایی کنید

  4. سلام
    من از گوگل وارد اینستا میشم اما پیام های دایرکتم پاک میشن
    میخام بدونم قابل برگشت هستن یا ن؟؟؟
    پیام های مهمی بودن میخام برشون گردونم

  5. سلام
    ببخشید من صفحه اول اینیستاگرام رو که باز می کنم علامت قرمز رنگ پیام میاد ولی وقتی وارد دایرکت میشم هیچ پیامی نیس
    میشه راهنمایی کنید مشکل چیه؟

  6. من با وب وصل میشم
    همه قسمت ها درست کار میکنن به جز دایرکت
    وقتی وارد دایرکت میشم صفحه هی بازو بسته میشه و از اول میاد اصلا نمیتونم پیامی بخونم یا پیامی بدم
    چیکار کنم؟؟

  7. سلام یعد از اینکه گوشیرو ریست فکتوری کردم دایرکتها فقط با فیلتر شکن باز میشه.
    3 تا اکانت با شماره های مختلف دارم که 3 تاشم همینجوریه
    گوشیمم عوض کردم نشد
    نوتیفیکیششن میاد ولی تا فیلتر شکن روشن نکنم تو دایزکت نشون نمیده

  8. اگر راهی هست که بشه تو نسخه دسکتاپ هم دایرکت استفاده کرد معرفی کنید. حتی با user agent هم نشد. ضمنا وقتی اسکرول رو تا پایین صفحه بیارم جایی که سایدبار سمت راست تموم میشه , اگه بخوام ساب منوهای فناوری رو ببینم بخاطر همرنگ بودن بکگراندش با بکگراند صفحه و سفید بودن فونت مشکل خوانایی ایجاد میشه. بهتره اصلاح کنید. برای بخش نظرات هم از پلاگین آژاکس استفاده کنید که صفحه دوباره لود نشه خب