ردمی در حال ساخت گوشی گیمینگ با چیپ Dimensity 1200

مدیر کل Redmi چند ماه پیش تلفن بازی های آینده این شرکت را مسخره کرد و از آن زمان هنوز اطلاعات کمی در دسترس نیست. ایستگاه گفتگوی دیجیتال ، معروف ترین معروف Weibo، چند جزئیات کلیدی در مورد تلفن بازی مرموز شیائومی را فاش کرد.

یک پنل تخت OLED با یک طرح کوچک سوراخ سوراخ دار برای دوربین سلفی ، دقیقاً مانند Mi 11 و Redmi K40 در قسمت جلویی قرار می گیرد. هر دو از صفحه جدید E4 سامسونگ برخوردار هستند. رانندگی با این پیکسل ها چیپست Dimensity 1200 خواهد بود در حالی که باتری 5000 میلی آمپر ساعت جلسات بازی بدون وقفه را تضمین می کند. انتظار می رود شارژ سریع 65 وات را پشتیبانی کند و طبق گزارشات کافی است فقط در 30 دقیقه شارژ کامل را از صفحه ثابت انجام دهید.

علاوه بر این ، تلفن احتمالاً از یک محرک فیزیکی شانه برای یک تجربه بازی پیشرفته استفاده خواهد کرد. شایعه حتی یک محدوده قیمت احتمالی را فاش کرد، چیزی بین 300 تا 380 دلار یا به عبارت دیگر یکی از ارزان ترین تلفن های بازی در بازار. اطلاعات دیگری در کار نیست باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه شرکت چینی برای اسمارتفون گیمینگ آینده چیست. پیش بینی شده که گوشی گیمینگ ردمی دارای کلیدهای فیزیکی بوده و تجربه گیمینگ لذت بخشی را در زمینه موبایل رقم می زند.

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر زنده تبلت Redmi Pad 2

نظرات در مورد : ردمی در حال ساخت گوشی گیمینگ با چیپ Dimensity 1200

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *