راه‌کارهای فناوری برای صنعت در اینوتکس ۲۰۲۱

اینوتکس

یکی از اصلی‌ترین اهداف فناوران، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان، ایجاد راهکارهایی برای چالش‌هایی است که کسب و کارهای سنتی و فعالان صنعتی با آن روبرو هستند. اما معمولا به دلیل نبود ارتباط کافی بین این دو بخش، چالش‌های موجود در صنایع به طور کامل شناسایی نمی‌شود. رویداد ارائه نیاز‌های فناورانه (ریورس پیچ) یکی از رویدادهای نمایشگاه اینوکس است که هرساله با همکاری شبکه فن‌بازار ملی ایران برگزار می‌شود.
در این رویداد صنایع نیازهای فناورانه خودشان را به اکوسیستم نوآوری کشور ارائه می‌دهند تا راهکاری برای رفع آن پیدا کنند و همکاری بیشتری بین صنعت و اکوسیستم‌نوآوری اتفاق بیافتد.
لذا این رویداد فرصت مناسبی برای حضور استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، مخترعین و فناوران هست تا با دانش خود، راه‌گشای مشکلات صنعت کشور باشند.
کسانی که علاقه دارند در رویداد ریورس پیچ امسال حضور داشته باشند، می‌توانند از آدرس http://inotex.com/reversepitch اقدام به ثبت‌نام کنند.

رویدادهای ارائه نیاز طی چهار روز نمایشگاه به شرح زیر است:
روز اول: ارائه نیازهای فناورانه حوزه فولاد
روز دوم: ارائه نیازهای فناورانه فین‌تک
روز سوم: ارائه نیازهای فناورانه تجهیزات پزشکی
روز چهارم: ارائه نیازهای فناورانه مبلمان‌
لازم به ذکر است، نمایشگاه اینوتکس از ۲۸ الی ۳۱ اردیبهشت در فضای باز ناحیه نوآوری پردیس برگزار شده و رویدادهای ارائه نیاز هر روز از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در سالن اجتماعات سراج برگزار می‌شود.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مهلت ثبت‌نام اینوتکس آکادمی تمدید شد

نظرات در مورد : راه‌کارهای فناوری برای صنعت در اینوتکس ۲۰۲۱

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *