راهنمای خرید تخت های بیمارستانی و تجهیزات پزشکی

تجهیزات پزشکی تخت بیمارستانی

در مراکز بهداشت و درمان تجهیزات و وسایل گسترده‌ای مورد نیاز است هر چه این تجهیزات پیشرفته تر و به روز تر باشد موجب ارتقا سلامت کلیه جامعه و افزایش سرانه سلامت کشور می شود .
یکی از زیرمجموعه مراکز بهداشت و درمان ، خانه های بهداشت می باشد وظیفه ی گسترده‌ای دارد که شامل سنجش قد و وزن نوزادان و خردسالان چک کردن میزان قند خون بیماران و همچنین سنجش فشارخون بیماران و از همه مهمتر از انجام معاینات مربوط به حوزه زنان و زایمان می باشد .
این مراکز تجهیزات و وسایلی را در خود جای داده اند که معاینات و کیفیت رسیدگی به بیمار را بالا می برد .
به طور کلی به دو دسته تقسیم میشوند .
دسته اول شامل تجهیزات ثابت مثل فشارسنج ست آیودی گذاری تخت معاینه دستگاه ضدعفونی کننده ابزار آلات جراحی مثل نور و دستگاه اتوکلاو تخت ژنیکولوژی چراغ معاینه مامایی بر زنان چراغ جراحی سرپایی اتاق عمل انواع ترالی ها و وسایلی دیگر که به انجام معاینه کمک می کند .
دسته دوم این تجهیزات و ابزارها وسایل مصرفی می باشند که برای حرم آینه و انجام عمل جراحی یا کار با مریض دیگر قابل استفاده نیستند و یکبار مصرف می باشد این تجهیزات همگی استریل شده و پاک شده برای بیمار مورد استفاده قرار می گیرد.
تجهیزاتی شامل آیودی ، اسپکلوم یکبار مصرف ، کورت پایپل ، گاز استریل و غیره .
تخت های مراقبتی از جمله تجهیزاتی هستند که در مراکز درمانی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند به طور مثال در مراکز درمانی یا جنرال تخت معاینه وسیله ای کاربردی برای تسلط پزشک بر بیمار و انجام معاینات پزشکی می باشد یا به طور مثال تخت پوست و زیبایی در مراکز مراقبتهای پوستی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .
تخت معاینه زنان یا تخت ژنیکولوژی هم در مراکز درمانی و مراکز متخصص زنان و زایمان یا مطب های مامایی کاربردهای بسیاری دارد همچنین در مشهد های زیبایی از این طرح را برای انجام اعمال جراحی زیبایی بر روی زنان استفاده می‌شود یا کاربردی در مراکز ارولوژی دارد .
اما همیشه خرید تجهیزات برای پزشکان و افرادی که جامعه پزشکی را کار دارند مسئله ای مهم و قابل تحمل بوده است .
شرکت ها و عرضه کنندگان تجهیزات پزشکی انواع وسایل پزشکی را با کیفیت های مختلف و برندهای متفاوت در بازار ارزه یکی از شرکت های معتبر در زمین لرزه و تجهیز مراکز درمانی تجهیزات پزشکی خاکباز می باشد که بیش از ۵۰ سال سابقه تولید و و تجهیز مراکز درمانی از اولین شرکت های تولید تجهیزات پزشکی در ایران می باشد .
مجموعه تجهیزات پزشکی خاکباز با به کارگیری مهندسین دانشگاهی و کارگران صنعتی و حرفه ای محصولی را به بازار عرضه نموده است که توانسته توجه بسیاری از پزشکان و فعالان حوزه سلامت و بهداشت درمان کشور را به خود جلب کند ظرفها را از مرزهای کشور هم فراتر گذاشته و توانسته بخشی از محصولات خود را به کشورهایی همچون عراق و افغانستان تاجیکستان و دیگر کشورهای همسایه صادر نماید .
درخشش این شرکت واسطه محصولات با کیفیت و با کاربری بالا بوده است که موجب تبلیغات دهان به دهان یعنی معرفی پزشکان به یکدیگر بابت خرید از این شرکت شده از و نام آشنا در صنعت تجهیزات پزشکی برای خود باز کرده است .
هدف این مجموعه ارتقای سلامت کشور و همچنین به روز رسانی و تقویت تجهیزات پزشکی در سطح کشور می باشد چه تلاش می کند محصولات خود را بدون واسطه به دست مصرف کنندگان اصلی که همان بیمارستان ها مراکز درمانی مطب ها می باشند برساند و دست دلالان و واسطه هایی که هزینه های درمان را بر روی دوش بیماران و بیمارستانها و مراکز درمانی می گذارند قطع کند .

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : راهنمای خرید تخت های بیمارستانی و تجهیزات پزشکی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *