راهنمای انتخاب بهترین شرکت انتخاب امداد خودرو [رپورتاژ آگهی]

امدادخودرو - ایران - تهران

با افزایش روزافزون خودروها و گسترش جاده ها ممکن است خرابی و نقص های فنی برای صاحبان خودرو ها پیش آید که حرکت خودرو و یا روشن کردنش باعث خطراتی میشود.در این شرایط امداد خودرو در حل این مشکل نقش به سزایی دارد.شما تنها با یک تلفن ساده میتوانید از خدمات امداد خودرو در کوتاه ترین زمان ممکن بهره مند شوید.

امداد خودرو به دلیل تکمیل خدمات پس از فروش  در سال ۱۳۷۸ تاسیس شد.هدف اصلی این شرکت دستیابی به رضایت، اطمینان واعتماد مشتری با ارائه ی خدمات مطلوب و با کیفیت است.

از اهداف عمده ی امدادخودرو تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. رضایتمندی ذی نفعان از خدمات ارائه شده
  2. کاهش زمان انتطار امدادخواه
  3. با گسترش تعداد خودرو ها باید خدمات پس از فروش نیز در تمام سطوح کشور گسترش یابند.
  • خدمات امداد خودرو

خدمات در سراسر جهان برای رفاه حال شهروندان و جهت انجام سرویس و کاهش حجم ترافیک  و مشکلاتی از این قبیل از اهمیت فراوانی برخوردار است.

از مهم ترین خدمات امداد خودرو می توان به خدمات سیار یعنی حضور امداد خودرو در محل اشاره کرد.تمام خدماتی که در مکانیکی ها ارائه می شود در امداد خودروی سیار نیز قابل مشاهده است.به طور مثال اگر تسمه تایمینگ ، موتور و یا لنت ترمز خودرو ی شما دچار آسیب شود در هر کجا باشید با امدادخودرو تهران تماس می گیرید و در کوتاه ترین زمان ممکن در کمال آرامش و خونسردی خودروی شما تعمیر میشود. تعمیرات سیاری که به صورت کلی و جزئی در محل خرابی ماشین انجام می گیرد که این شامل خودروهایی که چه در داخل پارکینگ منازل و ادارات چه در خیابان های شهر چه در جاده ها باشد.

خدمات قابل ارائه در امداد سیار :

  1. عیب یابی و رفع آن در محل
  2. مشاوره فنی از راه دور از طریق تلفن با شماره گیری 09195335956
  3. در صورت بروز حادثه برای سرنشینان انتقال آنها به مکانی امن
  4. انتقال خودرو به تعمیرگاه در صورت نیاز

امداد خودرو به صورت شبانه روزی چه در روزهای تعطیل  و غیر تعطیل آماده ی ارائه خدمات به مشتریان است.البته دامنه ی ارائه ی این خدمات بسته به این دارد که عمر خودروی شما زیر 10 سال باشد.ماشین هایی که به تعمیر نیاز داشته باشند توسط خودرو هایی نظیر پراید،سمند و یا موتور برای امداد رسانی حاضر میشوند.

همچنین خدمات امداد خودرو را در داخل شهر تهران و جاده ها و راه های نزدیک این استان قابل ارائه است.در داخل خود شهر تهران نیز اگر خودروی شما دچار مشکل شد می دانید که مشکل بسیار بزرگی است به دلیل اینکه ممکن است فاصله ی بسیاری با مکانیکی ها داشته باشید و برای انتقال دادنخودرو به این مکانیکی ها با مسئله مواجه شوید.به این دلیل است که در داخل شهرها و به خصوص در داخل شهر تهران که شهر بسیار بزرگی است، نیاز به خدمات امداد خودرو احساس می شود برای همین امداد خودروهای زیادی باید در شهر حضور داشته باشند.

 

  • اشتراک گیری خدمات امداد خودرو

بسیاری از شرکت هایی که خدمات امداد خودرو ارائه می دهند،کارت هایی را برای اشتراک دهی برای مشتریان همیشگی خود در نطر میگیرند که از سایر مشتریان مجزا شوند.بر روی این کارت ها کد اشتراکی وجود دارد.با داشتن این کارت کار راحت تر می شود و مزیت های زیادی دارد.اشتراک گیری کار آسانی است که با پرداخت هزینه ی جزئی میتوان از آن بهره مند شد.

کارت های اشتراکی مزیت های زیادی دارند.از اولین مزیت آنها تخفیف دادن به مشترکین است.تخفیفی که بعد از تعمیر خودرو شامل حال مشتریان می شود.کافیست کارت را ارائه دهید تا با کد اشتراکی که روی کارت درج شده است از تخفیف داده شده بهره مند شوید.این تخفیف بسیار بیشتر از هزینه ی اشتراک گیری است.

دومین مزیت آنها این است که شرکت های امدادخودرو موظف هستند مشترکینی که این کارت ها را دارند اگر خودروی آنها در هر شرایطی در هر جایی به مشکل برخورد کرد،این شرکت ها نیروهای خود را منتقل کنند.

 

  • اطمینان به امداد خودرو

نیروهای اعزامی به محل کارشناس، دوره دیده و متخصص هستند که خدمات با کیفیتی را با هدف جلب رضایت مشتری ارائه می دهند.بنابراین نباید هیچگونه نگرانی داشته باشید و تعمیر خود را با خیالی راحت به نیروهای امداد خودرو برسانید. پس با اطمینان خاطر با امداد خودرو تهران تماس بگیرید 09195335956

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : راهنمای انتخاب بهترین شرکت انتخاب امداد خودرو [رپورتاژ آگهی]

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *