رانندگان آمازون باید موافقت کنند که داده های بیومتریک را تحویل دهند یا شغل خود را از دست بدهند

بر اساس گزارشی در Metro ، از رانندگان تحویل آمازون در ایالات متحده خواسته می شود قرارداد جدیدی امضا کنند. بر اساس این توافق نامه ، کارمندان موافقت می کنند که رضایت بیومتریک منحصر به فرد خود را در ازای حفظ شغل خود تحویل دهند. این شرکت داده ها را می خواهد تا بتواند از دوربین های هوشمند برای نگه داشتن محل نگهداری رانندگان استفاده کند.

آمازون ابتدا اعلام کرد که در ماه فوریه دوربین هایی را در همه وانت های تحویل خود نصب خواهد کرد. در این گزارش آمده است که آنها ایمنی و کیفیت تجربه تحویل را افزایش می دهند اما ظاهراً برخی افراد را وادار به استعفا از مواضع خود به دلیل حریم خصوصی کرده اند. دوربین ها با هوش مصنوعی تقویت شده اند که می توانند خستگی ، حواس پرتی یا کمربند ایمنی راننده را تشخیص دهند.

آمازون همچنین تصاویر رانندگان را می گیرد و از داده های بیومتریک که قبلاً برای اطمینان از مطابقت آنها استفاده شده است ، استفاده خواهد کرد. با این کار می توانید هرگونه راننده غیرمجاز را که نباید وسیله نقلیه را کنترل کنند ، از بین ببرد.

در حالی که کاربردهای ایمنی این فناوری بسیار جالب است ، رانندگان تحویل ممکن است از اقدام تهاجمی آن توسط آمازون نگران باشند. فناوری ردیابی موقعیت مکانی یک وسیله نقلیه از قبل وجود دارد بدون اینکه رانندگان نیازی به ارائه داده های بیومتریک داشته باشند و همچنین سیستمی برای بررسی اینکه آیا کمربند ایمنی بسته شده است یا خیر وجود دارد یا اجرای آن سخت نیست.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  استفاده آمازون از Prime Air برای زود رسیدن بسته ها به مشتریان

نظرات در مورد : رانندگان آمازون باید موافقت کنند که داده های بیومتریک را تحویل دهند یا شغل خود را از دست بدهند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *