رابط کاربری رویدادهای جستجوگر گوگل بروزرسانی شد

رویدادهای جستجوگر

رویدادهای جستجوگر | عصر دیجیتال به این سمت و سو در حال حرکت می باشد که بسیاری از کاربران می توانند تنها با داشتن یک گوشی هوشمند و اینترنت همراه از بسیاری از وقایع دنیا مطلع گردند و دیگر نیازی نیست مدت ها به دنبال دریافت اخبار و اطلاعات باشند، زیرا به راحتی می توانند تنها با چند کلیک ساده از جدیدترین و بروز ترین اطلاعات و خبرهای دنیا و رویدادهای صورت پذیرفته در سراسر دنیا باخبر شوند.

رویدادهای جستجوگر گوگل

در این میان کمپانی هایی نظیر گوگل با موتور جستجوگر خود می تواند در این عرصه بسیار نقش مهمی داشته باشد. سال پیش کمپانی گوگل سیستم جستجویی بر اساس رویداد خود را با یک رابط کاربری جدید بروزرسانی نمود تا افراد بتوانند به آسانی از رویدادهای اطرافشان اطلاع داشته باشند و زمان های خالی خود را بهتر پر کنند. اخیرا این رابط کاربری تغییراتی را داشته است که با استفاده از آن اطلاعات زیادی مانند ساعت برگزاری، مکان و زمان فروش بلیط‌ ها به کاربر نمایش داده می‌ شود.

رویدادهای جستجوگر

با استفاده از این اطلاعات، رابط کاربری جدید جستجوی مبتنی بر رویداد ها دارای تب جدیدی با نام For You می باشد. این تب قبلا در سایر کمپانی گوگل همانند Google Maps نیز حضور دارد، مخصوص سلیقه کاربران می باشد و بر اساس علایق آن‌ ها (بر اساس تمامی اطلاعات و تنظیمات حساب کاربری) لیستی از اتفاقاتی که به نظر آن ها جالب می‌ باشد را به نمایش می‌ گذارد.

از سال گذشته ی میلادی تا به امروز، رابط کاربری این قسمت از گوگل سه بار تغییرات داشته و در طراحی جدید خود راحتی بیشتر مخاطبانش را در نظر گرفته است. این قابلیت هنوز بر روی تمام دستگاه های هوشمند فعال نشده است و کمپانی گوگل در این خصوص گفته است که تا چند روز آینده سایر گوشی‌ ها نیز به این قابلیت تجهیز خواهند شد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  راه‌ اندازی تایید هویت دو مرحله ای بدون کد گوگل

نظرات در مورد : رابط کاربری رویدادهای جستجوگر گوگل بروزرسانی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *