رئیس شرکت سامسونگ به اتهام “اخلال و خرابکاری” به زندان می رود!

سامسونگ

به گزارش زوم تک به نقل از BBC یک دادگاه محلی در کره آقای لی سانگ هون رئیس هیئت مدیره کمپانی سامسونگ را بخاطر اتهام اخلال و خرابکاری در جریان فعالیت سندیکای کارگران مجرم شناخت ، به گزارش زوم تک ایشان به 18 ماه زندان و حبس از سمت دادگاه محکوم شده است.

علاوه بر آقای لی، بیست و پنج نفر دیگر از کارکنان کنونی و سابق این شرکت فعال در صنایع الکترونیک هم به همین اتهام محاکمه و مجازات شده اند.

قاضی دادگاه بخش در سئول، پایتخت، گفته است که متهمان مانع از آن شدند که کارگرانی که به صورت قراردادی برای بخش تعمیرات استخدام شده بودند به فعالیت های مرتبط با اتحادیه کارگری مبادرت ورزند.

به گفته دادستانی، متهمان پرونده همچنین در یافتن اطلاعات شخصی در مورد اعضای اتحادیه از جمله مسایل مربوط به وضعیت ازدواج و شرایط مالی آنها دست داشتند و از این اطلاعات برای فشار بر آنان برای خودداری از پیوستن به اتحادیه ها و فعالیت های سندیکایی سوء استفاده می کردند.

مدیران شرکت سامسونگ متهم هستند که در سال ٢٠١٣ در دفتر “نخبگان راهبردی” شرکت به برنامه ریزی برای سنگ اندازی در برابر فعالیت سندیکایی مبادرت ورزیدند. این دفتر بعدا تعطیل شد.

به گفته ناظران، حکم دادگاه حاکی از تحولی اساسی در نگرش نظام قضایی کره جنوبی نسبت به تخلفات شرکت های بخش خصوصی در این کشور است. در گذشته، محاکم کره جنوبی متهم بودند که نسبت به تخلفات تجاری نرمش به خرج می دهند اما برخورد دادگاه بخش سئول با مدیران سامسونگ نشان از عزم قضات برای مجازات تخلفات مدیران بخش خصوصی دارد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رئیس شرکت سامسونگ به اتهام “اخلال و خرابکاری” به زندان می رود!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *