ذهنتان را با Under a Spell باز کنید!

اکثر بازی ها در سبک پازل واژگان دستور کامل کردن واژه ها را تنها در چند دقیقه، ساعت ها و یا تا پایان به بازیکنان می دهند. این امر ممکن است لذت مطلق را از بازی پازل واژگان کسر کند و یا با ایجاد زمان بندی بازیکنان را به حل معماها به سوی چالش تحریک کند. این سبک از بازی ها معمولا با مهارت های ابتدایی خود شما را سرگرم کرده و سپس به واژگان بیشتر در سطوح سخت تر می کشاند.

بازی “Under s Spell” مانند بسیاری از بازی ها در سبک پازل واژگان از شما می خواهد تا کلمات را بر روی تخته اسپل (هجی) کند. اما به جای اسپل کردن هر واژه بر روی تخته، نیاز دارید تا توسط بازی واژه های از پیش تعریف شده را بیابید. در واقع، شما باید خارج از معلومات شخصیتان واژه ها را جستجو کنید.

در هر سطح از بازی “Under a Spell” باید در یک زمان همه واژگان پنهان شده را با ضربه زدن و یا کشیدن در سراسر حروف در هر جهت درست (افقی، عمودی و مورب) پیدا کنید.

در صورت نیاز، قادر به استفاده از راهنما هم خواهید بود.

علاوه بر این ها، بازی دارای چالش های افزوده شده هم می باشد. در طول بازی، با حروف خاص مانند حروف منجمد (که تنها پس از یافتن واژه ای خاص قابل دسترس هستند.) و حروف زمان بندی شده (که برای زمان تعیین شده قادر به استفاده می باشند) وجود دارند.

در برخی از سطوح چند لایه ای از حروف باید ابتدا لایه های زیرین را تکمیل کنید تا به لایه های فوق دسترسی یابید.

بازی “Under a Spell” توسط “Happymagenta” توسعه یافته و با گرافیک های وزین و آواهای آرامبخش مزین شده است. این گرافیک های به گونه ای تعبیه شده که با فضای مشابه جنگل بازی مطابقت دارد.

واژگان بازی با استفاده از هوش مصنوعی از کتاب ها، فیلم ها و مقالات انتخاب می شوند و از این لحاظ نباید نگران دایره لغات کوچک باشید. از دیگر قابلیت های بازی، سطوح چندزبانه آن می باشد که به عنوان پاداش در اختیار بازیکنان قرار می گیرد.

اگر به بازی “Under a Spell” علاقه مند هستید، می توانید آن را از App Store به رایگان دریافت کنید و اگر راهنماهای بیشتری حین بازی می خواهید با درون پرداخت به آن ها دسترسی یابید. قابل ذکر است که این بازی تنها به دستگاه های دارای سیستم عامل iOS سازگار است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ذهنتان را با Under a Spell باز کنید!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *