ذخیره عکس های اینستاگرام + تصاویر راهنما

ذخیره عکس های اینستاگرام + تصاویر راهنما

اینستاگرام  یکی از اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی می باشد که از طریق آن می توانید کلی عکس و ویدیو  از خود به اشتراک بگذارید. اما آیا راه حلی است که  پست های دیگران را در اینستا ذخیره کنیم ؟؟ در این مقاله نحوه ذخیره عکس های اینستاگرامی خود و ذخیره  عکس های سایر کاربران به طور کامل شرح داده شده است.

چگونه عکس های اینستاگرام را ذخیره کنیم

اگر عکسی در گالری خود موجود دارید و می خواهید آن را در اینستاگرام آپلود کنید و ممکن است بخواهید از فیلتر درون برنامه یا ویژگی های ویرایش برای ایجاد تغییرات در اینستاگرام  قبل از بارگذاری استفاده کنید، بدیهی است که قبلاً یک کپی از آن را در دستگاه خود دارید و دیگر نیازی به ذخیره کردن نیست.

اما برای کسانی که مستقیماً از طریق برنامه اینستاگرام عکس می گیرند یا عکس های موجود را با فیلترهای اینستاگرام و جلوه های ویرایشی اعمال شده روی آنها بارگذاری می کنند ، ذخیره یک نسخه از تصویرنهایی که ارسال می شود با روشن کردن یک تنظیم ساده به راحتی و به طور خودکار انجام می شود.

نحوه انجام ذخیره عکس های اینستاگرام:

1-روی نمایه خود بروید سپس روی دکمه منو در بالا ضربه بزنید.

2-روی تنظیمات ضربه بزنید.

ذخیره عکس های اینستاگرام + تصاویر راهنما

3-تب اکانت

ذخیره عکس های اینستاگرام + تصاویر راهنما

4-روی Original Photos در گوشی خود بروید.

تا زمانی که این تنظیمات را روشن کنید، همه پست های شما به صورت خودکار کپی می شوند و در یک آلبوم عکس یا پوشه جدید با عنوان “Instagram” در برنامه گالری دستگاه تلفن همراهتان قرار می گیرند.

این مربوط به همه پست ها از جمله پست هایی است که از طریق برنامه Instagram بارگذاری می شود، آن هایی که از دستگاه خود بارگیری می کنید بدون تغییر در آن ها و آن هایی که با فیلترهای  و جلوه های ویرایش اینستاگرام  از دستگاه خود بارگذاری می کنید.

چگونه عکس های کاربران دیگر را در برنامه ذخیره کنیم

اینستاگرام دارای یک ویژگی ذخیره است که مستقیماً در خود اینستاگرام تعبیه شده است. اگرچه این یژگی فقط به شما امکان می دهد عکس یا فیلمی را خود اینستاگرم در قسمت ذخیره شده ها، ذخیره کنید. و در واقع چیزی را در دستگاه خود در آلبوم گوشیتان نمی توانید ذخیره کنید اما باز هم از هیچ چیز بهتر است.

در گذشته، تنها راهی که می توانستید یک عکس یا فیلم مربوط به آن را از کاربر دیگری در برنامه Instagram علامت گذاری کنید ، پسندیدن آن و سپس دسترسی به پست های قبلاً پسندیده شده خود از تب تنظیمات بود.

بیشتر بخوانید  فیسبوک در نظر دارد اینستاگرام کودکان و افراد زیر 13سال طراحی کند!

برای ذخیره هر پستی در برگه ذخیره شده خود ، روی نماد نشانک در گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید. برای رفتن به این برگه ، از صفحه نمایه خود روی دکمه منو ضربه بزنید و سپس ذخیره شده ها.

ذخیره عکس های اینستاگرام + تصاویر راهنما

با ذخیره پست های کاربران دیگرهیچ اعلانی برای کاربری که آن را ارسال کرده ارسال نمی شود.

دو نکته منفی در ویژگی ذخیره اینستاگرام :

1-برای این که بتوانید پست ذخیره شده درون برنامه را دوباره مشاهده کنید، به اتصال اینترنت نیاز دارید.

2-اگر کاربری که آن را ارسال کرده است، آن را حذف کند، پست از ذخیره شده هایتان پاک  می شود. به یاد داشته باشید، استفاده از ویژگی ذخیره فقط لینکی به عکس است. هیچ چیز در حساب یا دستگاه شما ذخیره نمی شود.

از طرف دیگر، اگر می خواهید نظرات مربوط به یک پست محبوب را دنبال کنید، می توانید پست را ذخیره کنید و بعداً به آن بازگردید تا نظرات جدید را بخوانید، که حداقل یکی از روش های بسیار مفید برای استفاده از آن است.

بارگیری عکس های اینستاگرام سایر کاربران

اگر تا به حال سعی کرده اید روی عکس اینستاگرام در رایانه خود راست کلیک کرده و Save As را بزنید یا سعی کرده اید در هنگام مشاهده عکس در مرورگر وب تلفن همراه ، با ضربه زدن و نگه داشتن آن روی دستگاه تلفن همراه آن را ذخیره کنید ، احتمالاً تعجب کرد که چرا هیچ چیزی ظاهر نمی شود و به شما این امکان را نمی دهد آن تصویر را بارگیری یا ذخیره کنید.

مشکلی که در اینستاگرام وجود دارد این است که شما فقط کپی عکس های خود را در دستگاه خود ذخیره می کنید یا آنها را در برنامه علامت گذاری می کنید زیرا صاحب آنها هستید ، اما مالکیت هیچ محتوای ارسال شده کاربر دیگر در برنامه را ندارید، بهترین راه حل شما برای بارگیری عکس کاربر دیگر است؟ فقط از آنها یک نسخه از آن را بخواهید. بنابراین این شما هستید که می توانید از سایر کاربران اجازه بگیرید اگر می خواهید از مطالب آنها استفاده کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ذخیره عکس های اینستاگرام + تصاویر راهنما

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *