دیلیت اکانت تلگرام طلایی بصورت کاملا تصویری

حذف اکانت تلگرام طلایی

حذف اکانت تلگرام طلایی | پس از فیلتر شدن پیام رسان تلگرام برای کاربران ایرانی بسیاری از کاربران برای پیشبرد کارهای خود تصمیم گرفتند به اپلیکیشن هایی روی بیاورند که از لحاظ نوع طراحی به تلگرام شباهت زیادی داشته باشد. تلگرام طلایی از جمله اپلیکیشن هایی بود که پس از فیلتر شدن تلگرام توانست توجه کاربران را به سمت خود جلب نماید، چرا که این پیام رسان از همان ابتدا از سرورهای تلگرام برای ساخت حساب کاربری استفاده کرده و بالطبع حذف اکانت این اپلیکیشن نیز از طریق وب سایت رسمی تلگرام می باشد.

به هر حال در شرایط کنونی که وب سایت تلگرام در ایران فیلتر شده است، حذف اکانت تلگرام طلایی نیز با سختی روبرو شده است. در این بخش قصد داریم روش هایی را برای شما فراهم معرفی کنیم تا بتوانید با استفاده از این روش ها اکانت تلگرام طلایی خود را حذف نمایید.

اپلیکیشن دیلیت اکانت تلگرام طلایی

حذف اکانت تلگرام طلایی | دیلیت اکانت تلگرام طلایی : استفاده از این اپلیکیشن نیازی به ورود در سایت اینستاگرام ندارد و می توان اکانت های هر نوع تلگرام رسمی و یا غیر رسمی مانند تلگرام طلایی را نیز حذف کرد. با توجه به فیلتر بودن وب سایت رسمی تلگرام، توسط متخصصان بررسی صورت پذیرفته و به گونه ای طراحی شده که می توانید از آن به راحتی استفاده نمایید. این اپلیکیشن تنها دسترسی که دارد، دسترسی به بخش Phone State به منظور دریافت کد IMEI و همچنین کد تاییدیه دیلیت اکانت می باشد و به سایر بخش های گوشی هوشمند شما دسترسی ندارد. بر این اساس از نظر امنیتی هیچگونه نگرانی نیست و می توانید باخیالی آسوده از این اپلیکیشن استفاده نمایید.

دانلود اپلیکیشن دیلیت اکانت تلگرام طلایی برای اندروید

برای دانلود کلیک کنید

آموزش تصویری حذف اکانت تلگرام طلایی با اپلیکیشن

حذف اکانت تلگرام طلایی | دیلیت اکانت تلگرام طلایی : پس از نصب اپلیکیشن معرفی شده بر روی گوشی اندرویدی خود مراحل زیر را مرحله به مرحله به انجام رسانیده و اکانت خود را به راحتی از تلگرام طلایی حذف نمایید.

  • پس از اجرای این اپلیکیشن یک پیغام برای ما به نمایش در می آید که می توانید آن را Accept کرده و یا Cancel کنید.
  • در این بخش شماره تلگرام خود را که با فعال هستید با صفر (مثل 0912) وارد نموده و گزینه ی درخواست حذف اکانت را انتخاب نمایید.
بیشتر بخوانید  افزوده شدن قابلیت های جدید به نسخه اندروید واتس اپ

تلگرام طلایی

  • در این مرحله یک کد تایید برای شما ارسال می گردد که باید تلگرام خود را باز کرده و این کد را در فیلد مربوطه کپی نمایید.

تلگرام طلایی

  • در این قسمت پس از وارد کردن کد کپی شده گزینه ی تایید را انتخاب نمایید.

تلگرام طلایی

به همین راحتی اکانت شما حذف شد … 🙂

آیا به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد تلگرام طلایی هستید ؟ می توانید اطلاعات بیشتری از تلگرام طلایی را در لینک زیر مشاهده نمایید.

ویدئوی آموزشی حذف اکانت تلگرام

 

در ویدئوی زیر بصورت تصویری حذف اکانت تلگرام برای شما عزیزان ارائه شده است. امیدوارم مورد توجه شما قرار گیرد. حذف اکانت تلگرام طلایی | دیلیت اکانت تلگرام طلایی : هر کاربر پس از نصب هر یک از نسخه های غیر رسمی تلگرام نظیر تلگرام طلایی به راحتی می تواند یک حساب کاربری برای خود در این پیام رسان ها ایجاد نماید و اگر در پیام رسان تلگرام از قبل حساب کاربری داشته باشد، به راحتی می تواند با استفاده از تلگرام طلایی با همان شماره به تلگرام اصلی خود متصل شود و تمامی پیام های قبلی خود را در اختیار داشته باشد. در حالی که تلگرام طلایی نیز از همان سرورهای تلگرام استفاده می نماید، پس برای حذف اکانت خود نیز باید از طریق وب سایت تلگرام استفاده کنید و با وجود شرایط فیلترینگ این وب سایت اکنون انجام این کار بسیار دشوار می باشد اما در ادامه روش های راحتی را برای شما اعلام می نماییم که می توانید از آن ها به عنوان روش های جایگزین استفاده نمایید تا راحت تر بتوانید اکانت خود را حذف کنید.برای آموزش های بعدی با زوم تک همراه باشید…

3.3/5 - (62 امتیاز)

نظرات در مورد : دیلیت اکانت تلگرام طلایی بصورت کاملا تصویری

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *