دو رنگ جدید از سامسونگ گلکسی نوت 5 معرفی شد

دو رنگ جدید از سامسونگ گلکسی نوت 5 معرفی شد

سامسونگ سری پنجم از گوشی های گلکسی نوت را در تابستان امسال با نام گلکسی نوت 5 عرضه نمود. حال که چند ماهی از عرضه ی رسمی این گوشی میگذرد. سامسونگ تصمیم گرفته که آن را در دو رنگ جدید رزگلد و همچنین نقره ای تیتانیوم ارائه کند.

کمپانی تولید کننده گوشی هوشمند سامسونگ به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد گوشی گلکسی نوت 5 را در رنگ های رزگلد و نقره ای تیتانیوم راهی بازار کند. البته باید گفت که این عرضه در کشور کره صورت خواهد گرفت. همچنین باید گفت که سامسونگ پیش از این گوشی گلکسی نوت 5 را در رنگ نقره ای تیتانیوم معرفی کرده بود اما تا به حال آن را در بازار نکرده بود.اما مدل رزگلد کاملا جدید است. رنگ رز گلدی که در آیفون جدید نیز وجود داشت و احتمالا این رنگ برای رقابت با آیفون های جدید ارائه خواهد شد.

در حال حاضر ، سامسونگ تاریخ دقیقی را از ارائه این محصول در کشور های مختلف اعلام نکرده است ؛ ولی تاریخ ارائه این رنگ ها در کشور کره 1 آبان تایین شده است. در مدل های قبلی ، گوشی گلکسی نوت 5 با حافظه دخلی 32 و 64 گیگابایت و به ترتیب در رنگ های 800 و 860 دلار ارائه شده بود. احتمالا مدل های جدید نیز با حافظه 64 گیگابایت با قیمت مشابه 860 دلار عرضه خواهد شد.

همانطور که در ابتدا گفتیم ، ارائه رنگ رز گلد برای رقبات با ایفون های جدید میباشد و چرا که آنها نیز در رنگ رز گلد ارائه شده اند . در خبر های قبلی گفته بودیم که از آیفون 6 اس و 6 اس پلاس در رنگ رز گلد استقبال بی سابقه ای شد. حال باید بینیم که سامسونگ هم میتواند آمار در آن مقیاس را با گلکسی نوت 5 به ثبت برساند یا خیر.

برای آگاهی از آخرین اخبار و تازه های دنیای تکنولوژی و پیوستن به کانال زوم تک در تلگرام، اینجا کلیک کنید.

منبع : GSMArena

4/5 - (12 امتیاز)

بیشتر بخوانید  نحوه خاموش کردن تبلیغات در گوشی سامسونگ

نظرات در مورد : دو رنگ جدید از سامسونگ گلکسی نوت 5 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *