دوچرخه ی خورشيدی لائوس دوچرخه ای متفاوت

دوچرخه خورشیدی

دوچرخه خورشیدی جدیدترین تکنولوژی جالب برای شما کاربران علاقه مند به دنیای تکنولوژی است ، این دوچرخه فوق العاده جالب توسط شرکت لائوس ارائه شده است . فکر کنم جالب ترین و عجیب ترین دوچرخه جهان همین دوچرخه خورشیدی لائوس باشد. در ادامه با جزئیات این دوچرخه خورشیدی با ما همراه باشید.

دوچرخه ی خورشيدی لائوس

شركت كمتر شناخته شده ي لائوس ، به تازگي مشغول به ساخت دوچرخه اي است كه با موتور الكتريكي مجهز شده است . ويژگي اصلي اين سبك حمل و نقل ، باتري هاي كاملا داخلي آن خواهد بود كه انرژي خورشيدي را به انرژي الكتريكي تبديل مي نمايد و در خود ذخيره مي كند.

دوچرخه خورشیدی
دوچرخه ی خورشيدی لائوس در دو سبك در نظر گرفته شده اند :
1) كاملا الكتريكي
2) پيوندي
در مدل اول حركت به كمك وسيله اي انجام مي گيرد كه در هر بار شارژ فرصت دوچرخه سواري تا 72 كيلومتر را براي ما فراهم مي كند.
قاب دوچرخه و فرمان آن از فيبر كربني سبك ساخته شده است . قاب و فرمان اين نوع دوچرخه ها حتي با در نظر گرفتن پنل هاي خورشيدي نصب شده بر روي آن ، باز هم وزن كمي دارند و سبك هستند . براي شارژ كردن دوباره اي باتري هاي داخلي آن ( 36 ولت ) از منبع انرژي ، نياز است كه دو ساعت در شارژ باشد . اما براي شارژ كامل آن از طريق خورشيد بايد 1 روز در زير نور آفتاب نگهداري گردد . در مدل پيوندي از چرخش پدال بهره مي برند و 90 كيلومتر مسافرت را در هر بار شارژ برايمان تامين ميكند.
فروش مستقيم اين دوچرخه در ماه جولاي و آگوست همين امسال برگزار خواهد شد  .

مترجم : محمد مهدی جزینی

3/5 - (4 امتیاز)

نظرات در مورد : دوچرخه ی خورشيدی لائوس دوچرخه ای متفاوت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *