دوربین آنر MAGIC 3 برای فیلمبرداری حرفه ای آماده است

دوربین آنر MAGIC 3 برای فیلمبرداری حرفه ای آماده است

شرکت آنر قصد دارد بزودی سری گوشی پرچمدار آنر MAGIC 3 را معرفی کند. اسمارتفون پرچمداری که مشخصات کلیدی قابل توجه برای آن تدارک دیده شده و یک گزینه ساده نخواهد بود که با سادگی از کنارش عبور کرد.

سری Honor Magic 3 برای قرارهای همه کاره در فروشگاه های آفلاین Honor و سیستم عامل های مختلف تجارت الکترونیکی به طور همزمان باز است. دو روز دیگر در 12 آگوست راه اندازی می شود. اما حتی در حال حاضر ، بیش از 500،000 پیش سفارش وجود دارد. این به سادگی به این معنی است که این گوشی مانند هات کیک به فروش می رسد. به هر حال ، یکی دیگر از تلفن های هوشمند آینده MIX 4 نیز تعداد زیادی رزرو دارد و به 400000 نفر نزدیک می شود. بنابراین رقابت بسیار سخت خواهد بود. و ما حتی در مورد گوشی های هوشمند تاشو سامسونگ گلکسی که این روزها وارد بازار می شوند صحبت نمی کنیم.

به هر حال ، امروز ، Honor Mobile رسماً اعلام کرد که Honor Magic 3 دارای دوربینی است که به کاربران امکان ضبط فیلم می دهد. به ویژه ، سری Honor Magic 3 با IMAX ENHANCED دست به دست هم می دهند تا تجربه فیلم در سطح اصلی را به ارمغان بیاورند. همچنین ، پوستر Weibo طراحی لنز دوربین حلقه را نشان داد.

دوربین آنر MAGIC 3 برای فیلمبرداری حرفه ای آماده است

در مورد اخبار قبلی ، Honor Magic 3 دو نسخه از نسخه وانیلی Magic 3 و Magic 3 Pro را ارائه می دهد. جدا از این ، شایعاتی وجود دارد زیرا این شرکت نسخه سوم – Honor Magic 3 SE را نیز معرفی خواهد کرد. دو صفحه اول باید دارای صفحه نمایش 6.76 اینچی OLED دو سوراخ با رزولوشن 2772*1344 باشند. صفحه نمایش و زوایای قاب میانی کاملاً یکپارچه شده اند. ظاهر عقب شبیه به ماژول چند دوربین Huawei Mate 40 Pro است. در زیر کاپوت ، اولین پردازنده اسنپدراگون 888 پلاس در جهان حمل می شود.

این نسخه سریعتر Snapdragon 888 اصلی است. نسخه Plus به ویژه دو بهبود اساسی در عملکرد دارد. پردازنده اصلی اصلی آن تا 2.995 گیگاهرتز افزایش می یابد ، در حالی که در نسخه Snapdragon 888 2.84 گیگاهرتز است. این تراشه همچنین نسبت به مدل قبلی خود 20 درصد در عملکرد هوش مصنوعی بهبود یافته است. اما همچنان GPU Adreno 660 را ادغام می کند. اخیراً در GeekBench ظاهر شد. در پلتفرم بنچ مارکینگ ، این گوشی در آزمونهای تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب نمره 3556 و 10257 را کسب کرد.

بیشتر بخوانید  گوشی آنر مجیک 6 آلتیمیت به نمایشگر دولایه اولد BOE مجهز است

ژائو مینگ ، مدیرعامل Honor گفت که سری Honor Magic 3 به دلیل هوش مصنوعی بسیار قدرتمند است. و این بیانیه نه تنها به دوربین بلکه به جنبه های دیگر از جمله حریم خصوصی و امنیت ، عملکرد تلفن همراه ، الگوریتم های سیستم عامل و قابلیت های مختلف پردازش صدا اشاره دارد.

در 12 آگوست ، در کنفرانس Honor ، نه تنها Honor Magic 3 بلکه انواع محصولات دیگر مانند Honor Tablet V7 Pro و محصولات خانه هوشمند را خواهیم دید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دوربین آنر MAGIC 3 برای فیلمبرداری حرفه ای آماده است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *