دلیل کاهش تعداد فالوئرهای توییتر دونالد ترامپ

توییتر

همانطور که می دانید بسیاری از سیاستمداران کشورهای مختلف در توییتر دارای حساب کاربری می باشند که در حساب کاربری خود توییت هایی را به اشتراک می گذارند تا دنبال کنندگان آن ها از صحبت هایشان مطلع گردند. به هر حال در این میان بسیاری از افراد هستند که دارای فالوئرهای مختلفی می باشند و هر کدام دارای مخالفان و موافقانی در کشور خود و یا سایر کشورها هستند.

دونالد ترامپ، ریاست جمهور ایالات متحده آمریکا نیز از این قاعده مستثنا نیست و در توییتر خود فالوئرهای بسیاری دارد. بر اساس قوانین و ضوابط جدید سایر حساب‌ های کاربری بلاک و قفل شده در شبکه اجتماعی توییتر جزو فالوئرهای افراد محاسبه نمی شوند. بر اساس همه ی این شرایط، یک حساب کاربری فقط در صورت زیر پا گذاشتن قوانین توییتر قفل می‌ گردد و تنها روش بازگشایی اینطور حساب های کاربری لاگین مجدد و تغییر رمز عبور می باشد.

بر اساس قوانین و ضوابط جدید توییتر، تا زمانی که یک حساب کاربری در توییتر در حالت بلاک یا قفل مانده باشد، دیگر به عنوان فالوئرهای سایر حساب های کاربری به حساب نمی آید. بر اساس آمار منتشر شده از سوی توییتر، تعداد زیادی از کاربران توییتر بعد از اعمال این شرایط، به طور میانگین 4 نفر از فالوئرهای خود را در این شبکه ی اجتماعی از دست خواهند داد.

لازم به ذکر است که کاهش تعداد فالوئرهای افراد معروف و پرطرفدار رقم بیشتری نسبت به سایر کاربران می شود و لازم به ذکر است که شاید به صدها یا هزاران نفر نیز برسد. برای مثال دونالد ترامپ پس از عملی شدن این قوانین، تا به امروز 100 هزار نفر از فالوئرهای توییتری خود را از دست داده است و این مورد در حالی است که تعداد فالوئرهای  باراک اوباما، رئیس جمهور سابق ایالت متحده، به اندازه ی ۴۰۰ هزار نفر کاهش یافته است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  صدور اجازه دسترسی به اطلاعات خصوصی کاربران توسط فیسبوک

نظرات در مورد : دلیل کاهش تعداد فالوئرهای توییتر دونالد ترامپ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *